Kay skriver:
ingen ide....
her hjemme har jeg lært mig at handle... men det er vildt besværligt...
jeg tager en vogn i netto... og kan kun handle det mest nødvændige der ikke vejer for meget... varene fra vognen og ned i bilen.... fra bilen og ned i en lille trolly kuffert... og så ind i huset... ned og sidde på en stol og varene fra kufferten og op på bordet og der efter ind i køleskabet... og så har jeg heller ikke flere kræfter den dag 
den med oprydning og holde huset kan jeg ik hjælpe med... for har selv samme problem og der bor ingen i nærheden der kan hjælpe mig 
Den med at handle har også været lidt af et problem de sidste par dage. Var så flik at handle i d for min nabo på 83 år i torsdags, fordi han var blevet sendt hjem fra sygehuset, til et tomt køleskab. Siden har jeg bare haft ondt i lænden konstant og har ik ku sove for det. Så skod!
I dag bestemte jeg mig for at flytte rundt i huset og lave et stor pige værelse til thea. Er slet ik blevet hverken helt eller halvt færdig og ka jo også godt se at det nok ik var verdens bedste ide, men ku bare ik holde ud at se på at det hele rodet sådan mere. Så gav op og kom så til at tænke på hva alle andre gør?
Er normalt en arbejds okse, som bare flytter rundt på ting osv, så det er så svært at køre på under halv styrke og la kærsten klare alt! Vh stine
Anmeld