Hyggeaften i Søborg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

2721

AndreasMor84 skriver:

Du skal være velkommen Du kan lige give besked når du ved noget så jeg kan finde præcist ud af, hvem der vil med

Jeg kan godt
Hvis det er kan jeg godt tage en ekstra stol med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Nadia&Daniel

AndreasMor84 skriver:

Jeg søger lidt nye bekendtskaber, efter vi flyttede hertil fra Jylland sidste år. Tænker derfor, at jeg ville holde noget sammenskudsgilde tirsdag d. 15. maj kl. 17? Så ku vi mødes og spise lidt aftensmad sammen og medbringe lidt hver især.
Man behøver ikke have sine børn med, hvis man har sådan nogle, men de er selvfølgelig meget velkomne (- Nogen vil måske lade dem blive hjemme hos farmand af hensyn til putning osv)

Nogen der har lyst?

Ihhh - havde det ikke lige været så "sent" på dagen og lige den tirsdag, havde jeg/vi været friske

God fornøjelse tøser

Anmeld

8. maj 2012

AndreasMor84

Puslingen skriver:

Jeg kan godt
Hvis det er kan jeg godt tage en ekstra stol med

Super. Jeg vender lige tilbage hvis stolen bliver nødvendig

Anmeld

8. maj 2012

FrkZier

jeg har fået tjekket kaldenderen og jeg er vil rigtig gerne komme - nogen forslag til hvad jeg skal tage med, helst noget nemt at bære da jeg ikke har bil så er på cykel

Anmeld

8. maj 2012

AndreasMor84

FrkZier skriver:

jeg har fået tjekket kaldenderen og jeg er vil rigtig gerne komme - nogen forslag til hvad jeg skal tage med, helst noget nemt at bære da jeg ikke har bil så er på cykel

Det lyder godt

Jamen indtil videre er der sørget for drikkelse, en salat og lidt frugt til efter maden. Så måske noget brød eller noget andet hygge til efter maden? (chokolade, is, nødder, slik...you name it)
Der er sådan set frit slag

Der ligger både Rema, Fakta og Irma her på vejen, hvis du ik vil slæbe for meget

Anmeld

8. maj 2012

2721

Okay, hvad er stadig ikke taget man kan medbringe?

Anmeld

8. maj 2012

FrkZier

AndreasMor84 skriver:

Det lyder godt

Jamen indtil videre er der sørget for drikkelse, en salat og lidt frugt til efter maden. Så måske noget brød eller noget andet hygge til efter maden? (chokolade, is, nødder, slik...you name it)
Der er sådan set frit slag

Der ligger både Rema, Fakta og Irma her på vejen, hvis du ik vil slæbe for meget

skal jeg ikke tage noget brød med så, det dejlig nemt at have med på cykeln

Anmeld

8. maj 2012

AndreasMor84

FrkZier skriver:

skal jeg ikke tage noget brød med så, det dejlig nemt at have med på cykeln

Super

Anmeld

9. maj 2012

AndreasMor84

Michella-Malou skriver:

Vil os helt vild gerne 

ville du med?

Anmeld

9. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

AndreasMor84 skriver:

ville du med?

ja selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.