Hyggeaften i Søborg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

AndreasMor84

Loa skriver:

Uh vil jeg da også gerne være med til!!

Du skal være velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

AndreasMor84

Kæmpe interesse. Lige pt er der 7 der har meldt tilbage og jeg har kun plads til 8 (10 hvis nogen har 2 stole der kan medbringes?), så der er "lukket" for tilmelding af flere før jeg får endeligt svar fra dem der har sagt de måske kommer
Medmindre du selv kan medbringe en stol.. haha..

Anmeld

7. maj 2012

AndreasMor84

MarleneOlsen skriver:

Ja , jeg ved det godt hehe .. Men det er ligesom om baby gerne vil ud til mig snart ;D men jeg er frisk hvis i skulle gøre det igen efter maj ;D

Det kunne da godt tænkes at vi gjorde det. Pøj pøj med det

Anmeld

7. maj 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
AndreasMor84 skriver:

Det kunne da godt tænkes at vi gjorde det. Pøj pøj med det

Tak skal du have

Anmeld

7. maj 2012

Kay

jeg kan godt havde 2 stole med vi har nemlig et par klap stole... men jeg kommer lige fra vandgymnastik... så hvad skal der ellers medbringes der er let at havde med??? er i bil

Anmeld

7. maj 2012

AndreasMor84

Kay skriver:

jeg kan godt havde 2 stole med vi har nemlig et par klap stole... men jeg kommer lige fra vandgymnastik... så hvad skal der ellers medbringes der er let at havde med??? er i bil

Cool. Skal nok give lyd hvis de skal bruges

Jeg ved ikke hvad folk ku tænke sig at medbringe? Jeg sørger for maden, så hvis nogen vil tage lidt salat, brød, dessert, hygge you name it med?
Sodavand er der styr på

Anmeld

7. maj 2012

Loa

AndreasMor84 skriver:

Du skal være velkommen

Jeg vil gerne have min datter med, hun er knap 2 år. Er der andre der har børn med?

Og hvad skal jeg medbringe?

Anmeld

7. maj 2012

Kay

AndreasMor84 skriver:

Cool. Skal nok give lyd hvis de skal bruges

Jeg ved ikke hvad folk ku tænke sig at medbringe? Jeg sørger for maden, så hvis nogen vil tage lidt salat, brød, dessert, hygge you name it med?
Sodavand er der styr på

uhhh... jamen jeg kunne jo ha lidt frugt med så vi har noget til efter maden og en gang saft... har en craving for hyldebloms saft i øjeblikket  men drikker også sodavand... men tænker så er der også noget andet ved jo ik hvor mange vi bliver om sodavand er nok

Anmeld

7. maj 2012

AndreasMor84

Loa skriver:

Jeg vil gerne have min datter med, hun er knap 2 år. Er der andre der har børn med?

Hun skal selvfølgelig med Altså jeg har min søn, men han er "kun" 8 mdr

Jeg påtænker at lave noget lasagne eller lign (som også er børnevenligt) så måske du vil tage en salat eller lign med? Eller noget helt andet? der er frit slag

Anmeld

7. maj 2012

Kay

Loa skriver:

jeg har min med... men hun er heller ik lige til at lade blive hjemme da hun bor i min mave men hyggeligt med børn med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.