faldte lige over gamle mavefotos :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

TrineMine86

StineW79 skriver:

Fra første gang har jeg lidt billeder fra forskellige uger, men fik aldrig rigtig skrevet uger på. 

Denne gang har vi taget lidt billeder, men maven er først rigtig kommet i uge 18-19 og det er først nu den er begyndt rigtigt at vokse.  Så her de sidste par uger har vi taget lidt billeder! Vh stine

okai, dejligt - synes nu alligevel det er rart at have dem at kigge på, men ja det er nok svært at huske, hvis man ikke får skrevet uger på hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Nessie

TrineMine86 skriver:

mange tak

ja, jeg håber virkelig også at det snart lykkedes for jer igen, har fulgt dig på sidelinien, så jeg  for at du snart får en kæmpe stor mave (men at du slipper for bækkensmerter )

Ååårrhh, tusind tak

Jeg slipper nok ikke for bækkensmerter, men tager dem med som en del af "pakken". Sidst startede det allerede igen i uge 6, så det er vist bare noget jeg skal døje med.

Fandt lige et billede fra jeg var 32 uger henne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2012

TrineMine86

Nessie skriver:

Ååårrhh, tusind tak

Jeg slipper nok ikke for bækkensmerter, men tager dem med som en del af "pakken". Sidst startede det allerede igen i uge 6, så det er vist bare noget jeg skal døje med.

Fandt lige et billede fra jeg var 32 uger henne

hoooold nu op en FLOT rund mave  ej hvor ser det bare godt ud til dig, kan da virkelig gerne forstå at du gerne snart vil have sådan en igen waow og sikke stor den er, i forhold til der er 8 uger til termin  blev den meget større end på billedet?

nej du bliver nok nød til at tage bækkensmerter med så, men hvad gør det, når maven ser så hammer godt ud

Anmeld

11. maj 2012

Nessie

TrineMine86 skriver:

hoooold nu op en FLOT rund mave  ej hvor ser det bare godt ud til dig, kan da virkelig gerne forstå at du gerne snart vil have sådan en igen waow og sikke stor den er, i forhold til der er 8 uger til termin  blev den meget større end på billedet?

nej du bliver nok nød til at tage bækkensmerter med så, men hvad gør det, når maven ser så hammer godt ud

Tusind tak, var nu også temmelig glad for den

Den blev lidt større, og hang rimelig langt nede til sidst Det ærgrer mig lidt at vi ikke tog et billede den dag vi tog på sygehuset, for den var pæææænt stor Har kun nogle mærkelige nogle fra jeg ligger med elektroder på, og sidder og spiser med tallerknen på min mave og ser knapt så køn ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.