faldte lige over gamle mavefotos :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

TrineMine86

Ja jeg har godt nok været baby.dk bruger i over 1 år, men har først opdaget nu at man kan lave sådan en uge-for-uge mavebillede

og da jeg lige faldte over nogle af mine gamle billeder, så synes jeg da lige at jeg vil oprette sådan en tråd - det er lidt mere overskueligt for mig at vende tilbage og se billeder

startede desværre først med at tage billeder da jeg var 26 uger henne..

here it goes

de første billeder står der hvilken uge

de sidste 4 er:

sort trøje 39+2

hvid trøje 40+3

de 2 sidste, hvid trøje med sort skrift: 41+4

fødte 42+0

selvom den var mega tung og besværlig så sidder jeg her og savner den alligevel - hehe skørt

andre der vil dele billeder?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nessie

Sikke en mave, den var virkelig stor og flot

Kan da godt forstå du savner den lidt, det er nu så hyggeligt at mærke liv der indefra

Håber virkelig at jeg snart kommer til at opleve det igen. Tager gerne kæmpe vom og bækkensmerter med i købet

Anmeld

8. maj 2012

Miia90

jeg savner også min mave helt vildt

MEEN, fik da denne lækkere pige baby ud ad det Som idag faktisk fylder 6mdr

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var godt nok også en rigtig fin strut mave du havde!! Jeg er også en klovn til at få taget mave billeder, både første gang og denne gang! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Ja jeg har godt nok været baby.dk bruger i over 1 år, men har først opdaget nu at man kan lave sådan en uge-for-uge mavebillede

og da jeg lige faldte over nogle af mine gamle billeder, så synes jeg da lige at jeg vil oprette sådan en tråd - det er lidt mere overskueligt for mig at vende tilbage og se billeder

startede desværre først med at tage billeder da jeg var 26 uger henne..

here it goes

de første billeder står der hvilken uge

de sidste 4 er:

sort trøje 39+2

hvid trøje 40+3

de 2 sidste, hvid trøje med sort skrift: 41+4

fødte 42+0

selvom den var mega tung og besværlig så sidder jeg her og savner den alligevel - hehe skørt

andre der vil dele billeder?

Sikke en mave, Trine-pigen! Synes man så utrolig hurtigt glemmer, hvor stor den har været. Men med det sagt så er jeg GIGA skruk, men kun efter maven. Baby må lige vente lidt

Jeg har denne tråd: https://www.baby.dk/debat/123530pi1/foelg-en-mave/b ettemandens-babyhule-63-----.aspx med en masse billeder.

Ellers er her lige et udvalg og jeg fødte jo 40+1

Anmeld

8. maj 2012

TrineMine86

Nessie skriver:

Sikke en mave, den var virkelig stor og flot

Kan da godt forstå du savner den lidt, det er nu så hyggeligt at mærke liv der indefra

Håber virkelig at jeg snart kommer til at opleve det igen. Tager gerne kæmpe vom og bækkensmerter med i købet

mange tak

ja, jeg håber virkelig også at det snart lykkedes for jer igen, har fulgt dig på sidelinien, så jeg  for at du snart får en kæmpe stor mave (men at du slipper for bækkensmerter )

Anmeld

8. maj 2012

TrineMine86

Miia90 skriver:

jeg savner også min mave helt vildt

MEEN, fik da denne lækkere pige baby ud ad det Som idag faktisk fylder 6mdr

hold op en stor flot mave du havde dig der

STORT tillykke med jeres skønne pige, hurra ½ år  hvor ser hun bare glad og skøn ud

vores lille dreng blev 7 måneder igår, tiden flyver jo afsted

Anmeld

8. maj 2012

TrineMine86

StineW79 skriver:

Det var godt nok også en rigtig fin strut mave du havde!! Jeg er også en klovn til at få taget mave billeder, både første gang og denne gang! Vh stine

ja - han faldte ligesom aldrig rigtig helt ned

åhh det er næsten en skam - har du slet ikke nogle billeder?

Anmeld

8. maj 2012

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Sikke en mave, Trine-pigen! Synes man så utrolig hurtigt glemmer, hvor stor den har været. Men med det sagt så er jeg GIGA skruk, men kun efter maven. Baby må lige vente lidt

Jeg har denne tråd: https://www.baby.dk/debat/123530pi1/foelg-en-mave/b ettemandens-babyhule-63-----.aspx med en masse billeder.

Ellers er her lige et udvalg og jeg fødte jo 40+1

Mette det er altid en fornøjelse at gense dine gravid- mave-billeder  du stråler jo helt vildt og den der babymave er så smuk på dig  

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
TrineMine86 skriver:

ja - han faldte ligesom aldrig rigtig helt ned

åhh det er næsten en skam - har du slet ikke nogle billeder?

Fra første gang har jeg lidt billeder fra forskellige uger, men fik aldrig rigtig skrevet uger på. 

Denne gang har vi taget lidt billeder, men maven er først rigtig kommet i uge 18-19 og det er først nu den er begyndt rigtigt at vokse.  Så her de sidste par uger har vi taget lidt billeder! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.