Overtro..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Ja vi har altså valgt at lade barnevogn óg kombivognen stå i butikken til efterfødselen.. Men er der også noget overtro med liften, eller tager de fleste den hjem før selve barnevognen..??

Vi har heller ikke redt sengene

- Ja og når jeg nu er igang, er der så flere overtroiske "regler" at tage høje de for.. ???

barnevognen står stdig i ønskebørn her, men vi har købt en extra lift, til at stå inde ved sengen, så jeg ikke skal flytte den fra soveværelse til barnevogn hele tiden

Så vi har en lift hjemme, men der bliver ikke redt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Jeg tænker også HVAD NU HVIS!!! Når i har barnevognen hos dine forældre, har i så liften hjemme - eller nåh nej er det ikke noget med at i har valgt at bruge voksi istedet for lift..

Hvordan kan du huske det:-) jo det har vi og voksien er hjemme ved os selv... har aldrig hørt det med liften før så det har været helt naturligt at den bare sku med hjem... Altså voksien.. men det tror jeg nu også liften ville være kommet..

Anmeld

8. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Ja vi har altså valgt at lade barnevogn óg kombivognen stå i butikken til efterfødselen.. Men er der også noget overtro med liften, eller tager de fleste den hjem før selve barnevognen..??

- Ja og når jeg nu er igang, er der så flere overtroiske "regler" at tage høje de for.. ???

Barnevognen er købt som udstillingsmodel og kunne derfor ik opbevares i butikken, den står hos mine forældre til efter fødslen

Vi har heller ik redt seng eller noget. Det varer ik længe før en af dynerne får betræk på, når vi alligevel begynder at pakke taskerne til sygehuset, men den kommer ved gud ik op i sengen endnu

Er normalt ik så overtroisk anlagt, men lige med det her så synes jeg ik at jeg vil friste skæbnen Men et eller andet sted er det jo noget fis.. Når vi engang skal have nr. 2 så vil alt jo stå klart herhjemme fra Ida

Anmeld

8. maj 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

ikke noget overtro her... heller ikke med den første har dog ikke pillet prismærker af legetøj og tøj, udover str 50-56... hvis det nu skulle ske noget eller der kom en pige ud i stedet....

Anmeld

8. maj 2012

Chevro

DET Poulsen skriver:

Jeg også ret overtroisk på det punkt, så barnevognen bliver hentet i butikken når han ER født og sengene bliver ikke redt før heller. Liften har jeg ikke noget at bruge til før vi kommer hjem fra sygehuset, og den bliver hentet sammen med barnevognen.

Jeg ved ikke hvad der ellers er af ting, tror bare de to er det vigtigste :-)

Anmeld

8. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

Hvordan kan du huske det:-) jo det har vi og voksien er hjemme ved os selv... har aldrig hørt det med liften før så det har været helt naturligt at den bare sku med hjem... Altså voksien.. men det tror jeg nu også liften ville være kommet..

Jeg ved det ikke -nogen gange kan jeg huske de mærkeligste ting, og for det meste kan jeg ikke huske noget som helst.. Og det er IKKE blevet bedre her i graviditeten..

Anmeld

8. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

ikke noget overtro her... heller ikke med den første har dog ikke pillet prismærker af legetøj og tøj, udover str 50-56... hvis det nu skulle ske noget eller der kom en pige ud i stedet....

Gud du siger noget der - jeg har da pillet alle prismærker af og vasket  hele skidtet.. Hmmm måske ikke så smart alligevel..

Jaja man lære hele livet..

Anmeld

9. maj 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Jeg ved det ikke -nogen gange kan jeg huske de mærkeligste ting, og for det meste kan jeg ikke huske noget som helst.. Og det er IKKE blevet bedre her i graviditeten..

He he:-) nej det er fantastisk med den hukommelse:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.