Overtro..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Ja vi har altså valgt at lade barnevogn óg kombivognen stå i butikken til efterfødselen.. Men er der også noget overtro med liften, eller tager de fleste den hjem før selve barnevognen..??

Vi har heller ikke redt sengene

- Ja og når jeg nu er igang, er der så flere overtroiske "regler" at tage høje de for.. ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

DET Poulsen skriver:

Ja vi har altså valgt at lade barnevogn óg kombivognen stå i butikken til efterfødselen.. Men er der også noget overtro med liften, eller tager de fleste den hjem før selve barnevognen..??

- Ja og når jeg nu er igang, er der så flere overtroiske "regler" at tage høje de for.. ???

Jeg ved ikke, hvad der ellers er af overtro, men vi har parkeret barnevognen (usamlet) hos mine forældre - liften har vi herhjemme. Jeg ved ikke, om det også hedder sig at man ikke må have liften hjemme?

Vi har heller ikke redt nogen form for seng.

Jeg kan ikke lade være at ligge under for overtro. 

Jeg er ked af, hvis mit indlæg giver anledning til flere bekymringer.

/***

Anmeld

7. maj 2012

DET Poulsen skriver:

Jeg ved ikke, hvad der ellers er af overtro, men vi har parkeret barnevognen (usamlet) hos mine forældre - liften har vi herhjemme. Jeg ved ikke, om det også hedder sig at man ikke må have liften hjemme?

/***

Anmeld

7. maj 2012

M&R

barnevognen kommer ud til mor og far, men ellers så tager vi ikke højde for noget.... og det med barnevognen, ja ved egentlig ikke hvorfor, men tænk nu hvis...

Anmeld

7. maj 2012

lio

Jeg er helt sikker på at liften ikke er inkluderet i den der overtro

Kender godt til det med barnevogn og redt seng men har ikke hørt om andet. Så tror du er godt beredt.

(trodser bevidst overtro herhjemme)

Anmeld

7. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

*** skriver:

/***

Nej nej jeg er ikke hys - så ingen bekymringer.. Det var blot nysgerrighed..

Anmeld

7. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

barnevognen kommer ud til mor og far, men ellers så tager vi ikke højde for noget.... og det med barnevognen, ja ved egentlig ikke hvorfor, men tænk nu hvis...

Jeg tænker også HVAD NU HVIS!!! Når i har barnevognen hos dine forældre, har i så liften hjemme - eller nåh nej er det ikke noget med at i har valgt at bruge voksi istedet for lift..

Anmeld

7. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Laijona Äiti skriver:

Jeg er helt sikker på at liften ikke er inkluderet i den der overtro

Kender godt til det med barnevogn og redt seng men har ikke hørt om andet. Så tror du er godt beredt.

(trodser bevidst overtro herhjemme)

Sejt nok i trodser overtroen.. Og et eller andet sted er det jo noget pjat, men ja jeg følger det jo alligevel..

Anmeld

7. maj 2012

DitteMarie

Nu arver bassen jo både vugge og vogn og de stårsaltsø klar herhjemme tror bestemt ikke på at det kan gøre nogen forskel

Anmeld

7. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Sejt nok i trodser overtroen.. Og et eller andet sted er det jo noget pjat, men ja jeg følger det jo alligevel..

Det skal der også være plads til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.