Sutte flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Joan ( Smallie )

Til jer der har givet sutte flaske hvad har i brugt?

Jeg vil gerne have Anne lære at tage en sutte flaske men jeg ved ikke en skid om hvad jeg skal købe. Jeg vil jo helst ikke have hun får mere luft i maven end hun har.

Vil meget gerne høre nogen forslag.

Joan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Anja

Vi har altid brugt Avent netop fordi der skulle være et eller andet i sutterne som gør, at de ikke få luft i maven. Det er har virket uden problemer her og har aldrig haft unger med maveproblemer

Anmeld

17. april 2009

Joan ( Smallie )

Anja skriver:

Vi har altid brugt Avent netop fordi der skulle være et eller andet i sutterne som gør, at de ikke få luft i maven. Det er har virket uden problemer her og har aldrig haft unger med maveproblemer

Jeg har avent med den helt lille sut på med kun et hul i. Er det fint til hende endnu. Hun er 7 uger??

Ej se lige hvor meget jeg ikke ved om sådan noget

Anmeld

17. april 2009

Anja

Man siger vist at 1 hul = 1 mdr, 2 huller = 2 mdr osv.

Vi bruger sutter med 3 eller 4 huller i til Esther og hun er 6 mdr.

Det handler jo bare om tålmodighed fra barnets side. En fra min irl mødregruppe gav hendes dreng vand fra en Avent flaske med 1 hul i rigtigt længe - op mod 1 år tror jeg, netop fordi det var en hun havde fået i en gratis kasse og han fandt sig da i, at vandet kom lidt langsomt

Jeg ville bare bruge den du har og så se om hun gider det og derefter han man jo købe andre sutter.

Anmeld

17. april 2009

Joan ( Smallie )

Hun er vant til at mælken kommer hurtig. For jeg bruger jo suttebrikker og når mælken er løbet til skal hun sku bare tage fra. Der er nemlig så meget malke ko over mig at jeg nogen gange er ved at drukne mine børn .

Og jeg kan ikke selv give hunde flaske for det vil hun ikke tage. Så vi skal prøve om ikke godt hun vil når min mor giver hende.
Tror du så ikke det ville være en god ide at hun måske har muligheden for at sætte en sut på med flere huller i??

Joan

Anmeld

17. april 2009

Ny mor

Hej Joan,

Jeg har kun prøvet at være flaskemor og har altid brugt "Baby Nova" sutteflasker af glas med anatomiske naturgummisutter til (vælling eller mælkesutter)

(Købes/bestilles på apoteket)

Jeg synes selv det er ulækkert at drikke af plastik, derfor ville jeg kun have glas til mine børn, men det jo en smagssag

kh Birgitte

Anmeld

17. april 2009

Mikkelmusen

Vi brugte også Avent, og var rigtig glade for dem. De andre fungerede bare ikke for os. Jeg vil i hvert fald bruge Avent igen hvis det bliver aktuelt.

Anmeld

17. april 2009

Anja

Joan ( Smallie ) skriver:

Hun er vant til at mælken kommer hurtig. For jeg bruger jo suttebrikker og når mælken er løbet til skal hun sku bare tage fra. Der er nemlig så meget malke ko over mig at jeg nogen gange er ved at drukne mine børn .

Og jeg kan ikke selv give hunde flaske for det vil hun ikke tage. Så vi skal prøve om ikke godt hun vil når min mor giver hende.
Tror du så ikke det ville være en god ide at hun måske har muligheden for at sætte en sut på med flere huller i??

Joan

Måske skal der bare samme antal huller i sutten som der er i suttebrikken ??

Anmeld

17. april 2009

Joan ( Smallie )

Anja skriver:

Måske skal der bare samme antal huller i sutten som der er i suttebrikken ??

Der er 4 huller men tror det er lige i overkanten. Men hun tager jo kamillete med den med 1 hul i. Ej må prøve at købe nogen med 2 huller i og se hvad hun siger til det.

Når hun ammer er hun færdig på under 10 min, men har jo ingen ide om hvor meget hun tager

Ha ha har sku ikke en skid forstand på det. Ville da være nemmer hvis man lige kunne tage patten af og lade blive ved hende

Anmeld

17. april 2009

Susan1978

Vi brugte også Avent til Emil og fulgte anskrifterne som der står på deres pakninger.. mener også det er 1 hul til at starte med også ellers derop af.. og til sidst kan man bruge den der flex hvor de kan vende flasken også kommer der mere ud af den.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.