tager det i mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja det kan jeg godt se er lidt et problem
Men hvis de fortsætter eller bliver mere ubehagelige, så tror jeg nok at jeg ville ringe til FG.

de er faldet lidt til ro efter vi kom hjem med hunden... fik et par rigtig slemme ude på turen... men har også overvejet om hvor slemme de egentlig skal være før man ringer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Janni.

Kay skriver:

nej har også læst at man ik behøver at kunne mærke plukveerne... men det kan jeg så sandelig i dag...

Jeg føler mig faktisk snydt  Mange gravide snakker om plukveer, men jeg ved ikke hvad det er  Øv! 

Nå men så ønsker jeg at finde ud af det ved den næste graviditet. 

Anmeld

6. maj 2012

Kay

Janni. skriver:

Jeg føler mig faktisk snydt  Mange gravide snakker om plukveer, men jeg ved ikke hvad det er  Øv! 

Nå men så ønsker jeg at finde ud af det ved den næste graviditet. 

så håber jeg ik dine bliver alt for slemme... for helt sjove er de ik...

Anmeld

6. maj 2012

Janni.

Kay skriver:

så håber jeg ik dine bliver alt for slemme... for helt sjove er de ik...

det må vi håbe, ellers har jeg vel selv bedt om det, når nu jeg ønsker at finde ud af hvad det er ikke? 

Anmeld

6. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

de er faldet lidt til ro efter vi kom hjem med hunden... fik et par rigtig slemme ude på turen... men har også overvejet om hvor slemme de egentlig skal være før man ringer....

Ja jeg synes også det kan være vildt svært at finde ud af.
Men jeg vil sige, at når man ikke føler sig tryg mere, så ring og få en vurdering

Anmeld

6. maj 2012

Kay

Janni. skriver:

det må vi håbe, ellers har jeg vel selv bedt om det, når nu jeg ønsker at finde ud af hvad det er ikke? 

jo... og det har jeg vel også n¨år jeg går og savner dem

Anmeld

6. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja jeg synes også det kan være vildt svært at finde ud af.
Men jeg vil sige, at når man ikke føler sig tryg mere, så ring og få en vurdering

ja... har lige oprettet en ny tråd for at høre hvor ondt andre mener de kan gøre uden man ringer... eller hvordan man nu kan forklare det... tror manden her hjmme er mest utryg ved det... han har spurgt ret meget i dag om de gør ondt... han er slev blevet født for tidligt så han holder meget øje med mig

Anmeld

6. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ja... har lige oprettet en ny tråd for at høre hvor ondt andre mener de kan gøre uden man ringer... eller hvordan man nu kan forklare det... tror manden her hjmme er mest utryg ved det... han har spurgt ret meget i dag om de gør ondt... han er slev blevet født for tidligt så han holder meget øje med mig

Godt du har en mand der passer på dig

God ide at få nogle forskellige meninger

Anmeld

6. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Godt du har en mand der passer på dig

God ide at få nogle forskellige meninger

ja så må vi se om der er nogle der har tid til at svare

ja det er dejligt han passer på mig... og efter han har læst lidt om det der med at min moderkage ligger og spære udgangen og de recici det medføre er han endnu mere ops på det...

Anmeld

6. maj 2012

Janni.

Kay skriver:

jo... og det har jeg vel også n¨år jeg går og savner dem

Hmm ja kan der være lidt om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.