tager det i mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2012

Kay

ja har længe ik mærket noget til plukveer... siden febuar har jeg kun mærket 3-5 stykker...

lige indtil i går... hvor der bare kom mange og det samme i dag... og de stammer godt nok til... så jeg må stoppe og og lige tage et par dybe vejrtrækninger

lille pigen har været ekstra aktiv i dag og i går... ved ik om det har noget med hinanden og gøre... og så er udflået skruet op på MAX... (spændende update ik?)

savnede lidt at mærke plukveerne da det jo siges at være godt for kroppen... men det tager jeg i mig igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

JH12

HiHi ja man skal passe lidt på med hvad man ønsker sig..
Du må bare huske at slappe af hvis det er helt slemt..

Jeg havde ikke plukveer før jeg kom til uge 36, men jeg skal da lige love for de siden er kommet meget !

Anmeld

6. maj 2012

Kay

Joyce1986 skriver:

HiHi ja man skal passe lidt på med hvad man ønsker sig..
Du må bare huske at slappe af hvis det er helt slemt..

Jeg havde ikke plukveer før jeg kom til uge 36, men jeg skal da lige love for de siden er kommet meget !

ja... prøver også at sidde her og slappe af de var lige grove nok da vi var ude og gå med hunden... det var lige før jeg måtte sige av... og det skal der ellers en del til....

Anmeld

6. maj 2012

AnnaK89

Jeg fik at vide at baby aktivitet godt kan provokere plukveer
Bare du er opmærksom på dem - så skal det nok gå
Men ja, de er ikke særlig sjove, selvom de kan hjælpe i sidste ende.

Jeg har kun haft den ene aften da jeg var i uge 26 mener jeg, ellers har jeg absolut intet mærket. Og jeg er nu 32+2

Anmeld

6. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg fik at vide at baby aktivitet godt kan provokere plukveer
Bare du er opmærksom på dem - så skal det nok gå
Men ja, de er ikke særlig sjove, selvom de kan hjælpe i sidste ende.

Jeg har kun haft den ene aften da jeg var i uge 26 mener jeg, ellers har jeg absolut intet mærket. Og jeg er nu 32+2

jeg mærkede en del til dem inden jeg blev sygemeldt... gik og havde mega ondt og stressede lidt over smerten og arbejde og det hele... men efter jeg blev sygemeldt og har tvunget mig selv til at slappe af har der ik været noget... andet en en enkelt i ny og næ... men de her dage har bare været slemme... og har ik lavet noget jeg ik plejer...

Anmeld

6. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

jeg mærkede en del til dem inden jeg blev sygemeldt... gik og havde mega ondt og stressede lidt over smerten og arbejde og det hele... men efter jeg blev sygemeldt og har tvunget mig selv til at slappe af har der ik været noget... andet en en enkelt i ny og næ... men de her dage har bare været slemme... og har ik lavet noget jeg ik plejer...

Når det er på den måde er det ihvertfald vigtigt at holde øje med dem, så de ikke pludselig bliver regelmæssigt.

Gør de ondt eller strammer de bare og er ubehagelige?

Anmeld

6. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Når det er på den måde er det ihvertfald vigtigt at holde øje med dem, så de ikke pludselig bliver regelmæssigt.

Gør de ondt eller strammer de bare og er ubehagelige?

de strammer og er rigtig ubehagelige... er lidt en tosse til det med smerte for det skal rigtig meget til jeg syntes det gør ondt...

har bla. selv sat min knæ på plads da det gik af led... så det er ski svært... især når jeg også har ondt i bækkenet i forvejen... men jeg mener ik de gør sådan rigtig ondt...

Anmeld

6. maj 2012

Janni.

Seriøst jeg har en søn på snart 14 mdr, han er ikke adopteret. Jeg har selv båret ham, og født ham - men jeg fandt aldrig ud af hvad en plukve var  

Men de lyder da ikke videre behagelige.. 

Anmeld

6. maj 2012

Kay

Janni. skriver:

Seriøst jeg har en søn på snart 14 mdr, han er ikke adopteret. Jeg har selv båret ham, og født ham - men jeg fandt aldrig ud af hvad en plukve var  

Men de lyder da ikke videre behagelige.. 

nej har også læst at man ik behøver at kunne mærke plukveerne... men det kan jeg så sandelig i dag...

Anmeld

6. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

de strammer og er rigtig ubehagelige... er lidt en tosse til det med smerte for det skal rigtig meget til jeg syntes det gør ondt...

har bla. selv sat min knæ på plads da det gik af led... så det er ski svært... især når jeg også har ondt i bækkenet i forvejen... men jeg mener ik de gør sådan rigtig ondt...

Ja det kan jeg godt se er lidt et problem
Men hvis de fortsætter eller bliver mere ubehagelige, så tror jeg nok at jeg ville ringe til FG.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.