Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hi hi ja det har du ret i Men jeg tæænker nu også at det er bedst når baby er stor. Håber da min lillepige bliver lidt større, for nu synes jeg da at der er STOR forskel på os Må se hvad hun siger imorgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
projekt-ønskebarn skriver: Hi hi ja det har du ret i Men jeg tæænker nu også at det er bedst når baby er stor. Håber da min lillepige bliver lidt større, for nu synes jeg da at der er STOR forskel på os Må se hvad hun siger imorgen.
de kan jo tage fejl jormoren sage også at hun kunne jo ik være sikker for det er jo ik lige som skaning s
Nej det er rigtigt nok. Vi må se hvad hun siger til mig imorgen. Tillykke med det veloverstået besøg
projekt-ønskebarn skriver: Nej det er rigtigt nok. Vi må se hvad hun siger til mig imorgen. Tillykke med det veloverstået besøg
tak s og held og lykke med i morgen du må lige skrive hvordan det er gået
Tusind tak, det skal jeg nok
Flot mave
Chancen skriver: Flot mave
takker s
Sofia24 skriver: Fin stor mave De bukser har jeg også!!!! Totalt lækre (og eftergivelige) her i graviditeten...Hilsen Sofia23, 30+2
Fin stor mave De bukser har jeg også!!!! Totalt lækre (og eftergivelige) her i graviditeten...Hilsen Sofia23, 30+2
ja de supper dejlig at ha på når man føler sig klemt i alt andet sss , jeg har låndt dem af en veninde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128