29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi ja det har du ret i Men jeg tæænker nu også at det er bedst når baby er stor. Håber da min lillepige bliver lidt større, for nu synes jeg da at der er STOR forskel på os Må se hvad hun siger imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Hi hi ja det har du ret i Men jeg tæænker nu også at det er bedst når baby er stor. Håber da min lillepige bliver lidt større, for nu synes jeg da at der er STOR forskel på os Må se hvad hun siger imorgen.

de kan jo tage fejl jormoren sage også at hun kunne jo ik være sikker for det er jo ik lige som skaning s

Anmeld

10. maj 2012

projekt-ønskebarn

Nej det er rigtigt nok. Vi må se hvad hun siger til mig imorgen. Tillykke med det veloverstået besøg

Anmeld

10. maj 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Nej det er rigtigt nok. Vi må se hvad hun siger til mig imorgen. Tillykke med det veloverstået besøg

tak s og held og lykke med i morgen du må lige skrive hvordan det er gået

Anmeld

10. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak, det skal jeg nok

Anmeld

10. maj 2012

Camilla <3

Flot mave 

Anmeld

10. maj 2012

Ditte-3

Chancen skriver:

Flot mave 

takker s

Anmeld

10. maj 2012

Sofia24

Fin stor mave

De bukser har jeg også!!!! Totalt lækre (og eftergivelige) her i graviditeten...

Hilsen Sofia23, 30+2

Anmeld

10. maj 2012

Nitz - <3 David

Jeg syns den er rigtig fin.. - jeg fødte faktisk uge 29+4.. Og der var min mave ikke så stor..

Anmeld

10. maj 2012

Ditte-3

Sofia24 skriver:

Fin stor mave

De bukser har jeg også!!!! Totalt lækre (og eftergivelige) her i graviditeten...

Hilsen Sofia23, 30+2

ja de supper dejlig at ha på når man føler sig klemt i alt andet sss , jeg har låndt dem af en veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.