29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Ditte-3

babymus77 skriver:

Den er super fin:-) Min er ligeså stor nok fordi det ikke er første gang;-) Du er 4 dage foran mig;-)) Men synes bestemt at den er super fin;-)

smiler åhh det er dejlig at høre jeg ik er den eneste syntes bare mange mavebilder i uge 26-29 har kun en lille sød bulle s så føte mig noget stor s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Ditte-3

hvor er i søde s

Anmeld

8. maj 2012

MaybeBaby

Ditte-3 skriver:

ligner en der høj grevid men er kun 29 uger øv det trals.

Nej, du ser fuldstændig perfekt ud Til sammenligning et billede af mig fra sidste år (hvor jeg altså er ved at male - det er ikke fordi dette tøj var det eneste, jeg kunne passe )
Så i min verden er det helt normalt. Og jeg trænede vores hund ret tidligt i, at hvis jeg tabte noget eller skulle have noget op fra gulvet (strømper osv.) så samlede han det op til mig Og var det ikke vigtigt, så lod jeg det ligge på gulvet til manden kom hjem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2012

Ditte-3

MaybeBaby skriver:

Nej, du ser fuldstændig perfekt ud Til sammenligning et billede af mig fra sidste år (hvor jeg altså er ved at male - det er ikke fordi dette tøj var det eneste, jeg kunne passe )
Så i min verden er det helt normalt. Og jeg trænede vores hund ret tidligt i, at hvis jeg tabte noget eller skulle have noget op fra gulvet (strømper osv.) så samlede han det op til mig Og var det ikke vigtigt, så lod jeg det ligge på gulvet til manden kom hjem

smiler ja jeg må også be børnene om at samle op vis jeg taber noget men de gør det så også med glæde sss,

Anmeld

8. maj 2012

LilleLene

Ditte-3 skriver:

ligner en der høj grevid men er kun 29 uger øv det trals.

flot mave

Det kan være du så er heldig og at den ikke vokser så meget de sidste 10 uger

Jeg syntes næsten ikke min mave har vokset sådan de sidste 5-7 uger, men det er bare skønt faktisk for så kan jeg bare stadig lave rigtig meget, selvom jeg er 35+5

Anmeld

8. maj 2012

projekt-ønskebarn

Fin mave

Jeg synes at det er dejligt når den vokser. Jeg er ikke særlig stor på maven og vokser ikke ret hurtigt, så jeg går og er konstant nervøs for at hun ikke vokser som hun skal. Men det viste en scanning heldigvis at hun gjorde.

Har da også taget 9 kg på så noget sker der da

Jeg er idag 29+1

Anmeld

8. maj 2012

MaybeBaby

Ditte-3 skriver:

smiler ja jeg må også be børnene om at samle op vis jeg taber noget men de gør det så også med glæde sss,

Åh Gud, jeg ser jo så lige at det er dit 4.(!!!) barn som i nr. 4! Er du tosset, du har da SLET intet at klage over. Min mave blev så stor med min søn, som altså er mit første barn! Så tror bare du skal pris dit lykkelig for ikke at være en trilletosse lige nu

Anmeld

8. maj 2012

Ditte-3

LilleLene skriver:

flot mave

Det kan være du så er heldig og at den ikke vokser så meget de sidste 10 uger

Jeg syntes næsten ikke min mave har vokset sådan de sidste 5-7 uger, men det er bare skønt faktisk for så kan jeg bare stadig lave rigtig meget, selvom jeg er 35+5

håber også den vil stå lidt stille nu sss

Anmeld

8. maj 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

Fin mave

Jeg synes at det er dejligt når den vokser. Jeg er ikke særlig stor på maven og vokser ikke ret hurtigt, så jeg går og er konstant nervøs for at hun ikke vokser som hun skal. Men det viste en scanning heldigvis at hun gjorde.

Har da også taget 9 kg på så noget sker der da

Jeg er idag 29+1

smiler jeg har også taget 8-9 kg griner syntes så det slem når min dreng mender jeg snart kan rulle ned a trapperne lol

Anmeld

8. maj 2012

Ditte-3

MaybeBaby skriver:

Åh Gud, jeg ser jo så lige at det er dit 4.(!!!) barn som i nr. 4! Er du tosset, du har da SLET intet at klage over. Min mave blev så stor med min søn, som altså er mit første barn! Så tror bare du skal pris dit lykkelig for ikke at være en trilletosse lige nu

ja men sjov nok var det mit første barn ind til vide som jeg var størst ved der tog jeg 40 kg på sss det var slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.