Den mødregruppe jeg kom i med Filuca var vi 7 i, men de 3 sprang hurtigt fra pga flytninger.....
Vi andre fire sås hveranden uge mens vi havde barsel og derefter nogle gange rundt hos os alle. Vi flyttede alle fire ud af Aalborg og nu ses vi ikke rigtigt mere... Har dog stadig kontakt med de to af dem:-)
Har så er net-mødregruppe, som jeg er HELT EMINEMT glad for!!!! Vi sås første gang i 2003 som gravide og vi holder sammen endnu:-) Det er super hyggeligt.... Alt i alt er vi vist 11, men et par stykker er sprunget fra med tiden og det er sjældent vi kan samles allesammen men vi plejer da at være 5-7 stykker. Kan dog også ses bare to:-)
Vi laver en hel del sammen nogle af os, så det er bare kanon! Jeg elsker den gruppe:-)
Var både på Netdoktor og Netbaby og vi var så 2 der var i begge grupper og foreslog de andre at slå dem sammen og den var de med på:-)
Med Milas var vi jo lige flyttet herop i vores hus da jeg fik ham og vi blev 5 i mødregruppen gennem SP... MEGET forskellige piger, men det var da hyggeligt at ses og lære nogle i byen at kende, men vi ses ikke mere... Vi var meget forskellige:-)
Snakker da sammen når vi ses, men det er så også det......
Har net-mødregruppe med Milas også fra Netdoktor og den er også rigtig god, vi ses dog ikke helt så tit mere som vi har gjort, men når vi så ses er det rigtig hyggeligt og vi er der næsten altid allesammen når vi ses:-)
Anmeld