mødregruppe.. hm
jeg startede med åbent sind og tænkte det her bliver hyggeligt og selvfølgelig ville jeg være med... MEN hen af vejen stod flere ting klart for mig, feks at mine mål og forventninger til en gruppe ikke stod mål med de andres og at fordi jeg bor i et tyndt befolket område,, og ikke mange fødsler p.t. måtte køre 15 km for at deltage i gruppen ( vi var 5 og de fire boede i samme by.. bare ikke som mig..) hvilket jeg var ked af for derved mødte jeg ikke nye bekendtskaber i mit nærmiljø...og på sigt kommer mit barn ikke til at møde børnene i institution eller skole , de ville mødes hver 14 dag, kl 9.30, og sjældent varede møderne under 5 timer pr gang og jeg var ofte den der forlod mødet først.. efter fire til fem timer,.... deres børn var af den slags der sov meget..( hvilket mit barn ikke har gjort,,, før for 14 dage siden og er nu 4,5 mdr) der var ikke forståelse for at hun ikke sov meget.. der kom kommentarer som, hun skal bare ud og sove så kommer det, m.m. SOM OM DE IKKE TROEDE JEG HAVDE PRØVET:: MEGET...) '
selvom jeg kørte barnevogns tur på 1 time sov hun kun en halv og så videre.
ergo jeg følte mig ikke tilpas i gruppen og har nu meddelt at jeg ikke ønsker at deltage mere.
hvilket har været en lettelse for mig at erkende at det var bedste løsning for mig.
Anmeld