Åhh Jeg bliver helt ked af det, jeg kan bare mærke at vi har failet så meget omkring det her, og jeg bliver så irriteret på mig selv.
Han var så nem at få til at sove og det gik godt om aftenen, dog blev det ofte sent, men det gjorde ikke så meget, for han var glad og tilfreds.
Men det var KUN mig der kunne putte, og virkeligheden ser desværre sådan ud at jeg skal starte på arbejde i morgen

Så for en måneds tid siden måtte vi begynde at lærer vores søn at far også skal kunne putte. Og så var det det hele gik galt, for er der noget far ikke fatter, så er det at DET ER VIGTIGT AT GØRE DET PÅ SAMME MÅDE OG VÆRE ROLIG. Og jeg kunne mærke hans uro helt ind i rummet ved siden af, og han blev ved med at gøre ting der ikke var rigtige, bla. at shhhhhhh VILDT højt, så det overdøvede magnus, og når jeg sagde til ham at han skulle lade vær, så sagde han bare " Jeg gør det da ikke højt"
Det betød at jeg super ofte måtte overtage fordi magnus var helt ude af den.
Det er først den sidste uge min kæreste nogenlunde kan putte, men det sejler stadig totalt, og jeg kan ikke overskue det.. jeg har første fri kl 21.00 i morgen aften og kan ikke være her..
Ahh sorry, skulle lige ud med det..
Anmeld