Har alle fået den sidste vaccination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Tynen

Grynt/Tina skriver:

Nej, Freja har endnu ikke fået hendes 15 måneders vac. Ungen er jo konstant syg Men regner med at bestille tid når vi nærmer os hendes konfirmation, mon dog så ikke hun er ude over det værste????????

Tina og Freja, som i denne uge har ræser røv, ørler OG med feber .......ender det bare aldrig??????????????????

Ej, god bedring!!
Det er da nitte at starte weekenden ud med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Tynen

Jeg undskylder mig forresten også med at Stella var syg constance og når hun endelig var rask (Den uge det så varede) orkede jeg bare ikke at tænke på vacc.
Men NU er der ingen vej udenom!

Citat fra samtale med min læge imorges:

Læge: Jamen du skal bare tage pakken ud og så må vi se hvordan det går derefter.. Men øhh.. Den der vaccination til Stella? Kommer du så idag eller..?
Mig (Mindre paf, troede sgu da ikke damen ville lure det ):
Øhh nej.. Hun er lige kommet i dagpleje
Læge: Godt, men så ses vi onsdag kl. 9, ikk´?
Mig: Øhm.. Arh.. ehh.. Joe okay...

Flovt at min læge skal lege min mor, men ellers havde jeg sgu sikkert aldrig fået det gjort!

Anmeld

17. april 2009

heaven

nej, lasse har heller ikke fået den endnu....... har været små-sløj, feber og hoste hele vinteren føler jeg... og når han så endelig har haft en god periode, ja så har jeg ikke liiiige fået det gjort ( læs:jeg orker ikke, når han endelig er frisk). Men det kan jo ikke nytte, de skal have den. Så jeg skal skal have bestile tid - TAK FOR PÅMINDELSEN.....

Jannie

Anmeld

17. april 2009

bette

hehe trine altså..

men nej det er sku ik spor morsomt når de skal stikkes..

mikkel har fået sin.. det er nu længe siden hehe

Anmeld

17. april 2009

linemus

Susan1978 skriver:

Nej nej Emil skal først have sin MFR her næste uge samtidig med Ea får sin 5 års vaccine.. han har jo konstant fejlet et eller andet det meste af vinteren og jeg orker ikke doppelt op sygdom hvis han bliver dårlig af den..

også er det jo lidt smart at de begge skal stikkes, så synes Ea nok ikke det er så slemt.

Skal de stikkes igen, når de bliver 5 år?? Også selvom de blev stukket ved 4 år?

Det er dælme ikke sjovt at fylde år i den alder - tænk hvis vi skulle stikkes hvert år... tillykke med fødselsdagen

Anmeld

18. april 2009

BellaT

Phillip fik mfr'en da han var 18 mdr.

Anmeld

18. april 2009

Lene76

den har Viktor hellere ik fået endnu... han sku jo lige være rask først. Nu har han så været rask i 1½ mdr og wii hvor det dejligt. men han ska jo ha den så jeg må hellere snart få bestilt tid.

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

hmmm nej denne her mor har heller ikke fået taget sig sammen.. eller rettere, hun havde glemt det igen... han må sgu få det gjort når han skal til 2 års tjek hvis det er nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.