Ramt af krisen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Mutti2

Glædelig fredag til jer alle

Jeg kunne godt tænke mig at vide om i ramt af krisen?? Og hvordan i er ramt?

Herhjemme synes jeg ikke vi kan mærke det, bortset fra at jeg ikke lige kan finde mig et job

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

MaleneG

Vi kan mærke det på den måde, at gemalen mangler ca. 8000 kr, om måneden, efter han blev sat ned på 37 timer, og at jeg ikke kan finde et job heller Men vi klare det lige.

Anmeld

17. april 2009

Hertzum77

Hjemme hos os er mandens arbejde lukket ned i Bording og flyttet til Ølgod. Så han har fået en del længere på arbejde, men har dog heldigvis et.

Jeg er heldigvis tjenestemand og derfor ret godt sikret i mit arbejde.

Anmeld

17. april 2009

LotteN

Hej Pernille.

Rigtig glædelig fredag til dig også...!

Jeg vil ikke sige vi som så er ramt af krisen - økonomien løber rundt
Dog har vi haft en bil til salg i halvandet år nu og de penge kunne vi godt bruge ti lat smide ind på vores lån!
og så er jeg så også så uheldig at min barsel udløber idag og står uden job..! men jeg klager ikke. der er mange andre mennesker hvor begge står uden job, vi kan sagtens leve, ville bare være rart at komme af med den anden vil og få et arbejde!

Anmeld

17. april 2009

Diana...

vi har heller ikke kunne mærke det men min kæreste er lige blevet fyret så nu kan vi mærke det men det skal nok gå vi begynder på mandag med huset så det kan blive færdigt og indflytnings og så vil vi igen ikke kunne mærke det for så sider vi kun med en husleje.

Anmeld

17. april 2009

lonemus

Nej, vi mærker intet til krisen.

MIn mand er selvstændig indenfor IT-branchen, han har stadig lige så meget at lave, som før

Anmeld

17. april 2009

GryDia

Her er manden lige blevet fyret fordi landmanden han var hos ikke har råd til ham pga af at Hirtshals mejeri er opkøbt af Arla og de ikke giver ret meget for mælken.. Ved så ikke om det er pga krisen, men kunne da tænkes

Anmeld

17. april 2009

Mira0911

Her kan vi ikke mærke det på nogen måder.. Kæresten har job.. jeg er på barsel... Synes jeg hørte for noget tid siden, at krisen var ved at have en ende... Men måske ikke alligevel...

Anmeld

17. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hmmm det kan jeg vist først svare dig på ved næste lønudbetaling Manden blev fyret fra sit gamle job, men har dog fundet noget nyt. Men det har jo så betydet en lønnedgang på 7,45 kr/timen i ancinnitetestillæg, som han først får igen om 9 mdr. Jeg har så selv fået nyt job og en lønforhøjelse, så det gør nok ikke så meget.

Anmeld

17. april 2009

Stumpen

Vi mærker intet til krisen..
Normalt plejer vi ellers at være dem der ligesom skal tænke sig om to gange inden mn går ud og køber noget, da det ikke er penge vi har flest af, men det har da godt nok ændret sig (nyder det så længe det varer )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.