Soon to be babyroom :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Værelset fremstår nok lidt smallere end det er på billedet Det er ca. 3 m bredt og 5 m langt

Kiggede bare på mellemrunnet mellem puslebord og seng. Der har vi et peter plys tæppe liggende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

Jeg har et eller andet imod sengen op af vinduet/radiatoren. Men er der ikke andre muligheder, så må det jo være sådan.  

En sengerand samt himlen kan nok tage evt træk fra vinduer og varmen fra radiatoren. 

Ellers tror jeg det bliver et rigtig godt værelse. Glæder mig til at se det når det er færdigt. 

Ja det med senge op mod vinduet, er heller ikke lige det jeg havde tænke mig, men desværre er det eneste mulighed. Men mon ikke nok sengehimmelen skal tage trækket

Jeg håber det bliver rigtig fint og skal nok lægge billeder ind når det er færdigt

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Tina&Martin skriver:

Kiggede bare på mellemrunnet mellem puslebord og seng. Der har vi et peter plys tæppe liggende.

Okay Nu er det bare sådan fodmål, men ihvertfald ca. 3 m er der på tværs - måske kun 2,5, men skal lige have målt det lidt mere præcist

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

AnnaKJ skriver:

Ja det med senge op mod vinduet, er heller ikke lige det jeg havde tænke mig, men desværre er det eneste mulighed. Men mon ikke nok sengehimmelen skal tage trækket

Jeg håber det bliver rigtig fint og skal nok lægge billeder ind når det er færdigt

Det skal nok blive rigtig godt alligevel. Det er jeg ret sikker på. 

Og man skal ikke gøre problemerne større end de er. Hvis vinduet var pive utæt, så er jeg sikker på at du havde fundet en anden løsning, og når det ikke er tilfældet, så står den jo fint dér. 

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

Det skal nok blive rigtig godt alligevel. Det er jeg ret sikker på. 

Og man skal ikke gøre problemerne større end de er. Hvis vinduet var pive utæt, så er jeg sikker på at du havde fundet en anden løsning, og når det ikke er tilfældet, så står den jo fint dér. 

Ja, går ikke ud fra at de er utætte, nu hvor det er en helt ny lejlighed

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

AnnaKJ skriver:

Ja, går ikke ud fra at de er utætte, nu hvor det er en helt ny lejlighed

Nemlig  

Men ellers en god måde at tjekke om det trækker ind, er at stille et tændt stearinlys dér. 

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

Nemlig  

Men ellers en god måde at tjekke om det trækker ind, er at stille et tændt stearinlys dér. 

Uhh det prøver jeg lige inden baby kommer  

Tak for tip 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.