Soon to be babyroom :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

AnnaK89

Her er så det kommende babyværelse, som jeg skal have indrettet

Det er et lidt langt, smalt rum og det gør det egentlig lidt svært. 

Jeg har selv tænkt noget med en reol-ting, med nogle fine kasser ved siden af puslebordet, til opbevaring. Og så noget hygge/legeplads ved siden af sengen? Hvad synes I? Kan det komme til at fungere?

Og så kommer der nogle hylder op, ved ikke om det bliver de der runde/ovale fra Sebra/andet sted eller de små fra IKEA i forskellige farver?

Stilen bliver UGLER Farverne lilla, lime og lyserød/rød (rigtig pige agtigt). Har tænkt at bestille sådan en gren med ugler fra foto-på-lærrede, hvor det ser ud som om den vokser ind af vinduet over puslebordet Og så ellers puslepude, sengerand, sengetøj og sengehimmel (hjemmesyet) med Ugler fra Sebra

Hvad siger I piger? Har I evt. nogle gode ideer til indretning, er ikke så vældig kreativ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Janni.

Kommer der et billede af rummet? Jeg har lidt svært ved at forestille mig et rum ud af den blå luft. 

- det kom dér 

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

Kommer der et billede af rummet? Jeg har lidt svært ved at forestille mig et rum ud af den blå luft. 

- det kom dér 

Jep - jeg var lige lidt hurtig på tasterne  

Anmeld

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det var muligt at stille sengen et andet sted end foran vinduet, ville jeg nok vælge det for at undgå at baby får træk! Ellers lyder det hele bare rigtig, rigtig fint! Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Hvis det var muligt at stille sengen et andet sted end foran vinduet, ville jeg nok vælge det for at undgå at baby får træk! Ellers lyder det hele bare rigtig, rigtig fint! Vh stine

Det er det bare desværre ikke, for nede ved siden af døren (hvor billedet er taget), er det er indbygget skab 

Tænker at sengehimmelen skal være op mod vinduet, så det tager det træk, der evt. måtte være.

Men ja, det irritere også mig virkelig meget at den ikke kan stå andre steder 

Anmeld

5. maj 2012

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Her er så det kommende babyværelse, som jeg skal have indrettet

Det er et lidt langt, smalt rum og det gør det egentlig lidt svært. 

Jeg har selv tænkt noget med en reol-ting, med nogle fine kasser ved siden af puslebordet, til opbevaring. Og så noget hygge/legeplads ved siden af sengen? Hvad synes I? Kan det komme til at fungere?

Og så kommer der nogle hylder op, ved ikke om det bliver de der runde/ovale fra Sebra/andet sted eller de små fra IKEA i forskellige farver?

Stilen bliver UGLER Farverne lilla, lime og lyserød/rød (rigtig pige agtigt). Har tænkt at bestille sådan en gren med ugler fra foto-på-lærrede, hvor det ser ud som om den vokser ind af vinduet over puslebordet Og så ellers puslepude, sengerand, sengetøj og sengehimmel (hjemmesyet) med Ugler fra Sebra

Hvad siger I piger? Har I evt. nogle gode ideer til indretning, er ikke så vældig kreativ 

Madeleine har også et smalt værelse hvor det så også er skrå væg ved vinduet.
Dog er der ikke lige så smalt som det der, men vi har så flyttet pusle pladsen ud på toilettet nu hvor hun er halvandet år.

Anmeld

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea's seng står også under et vindu og det ka sagtens fungere, når det ska være! Det var bare lige det eneste jeg ku komme i tanke om at vi gerne ville ku gøre anderledes. 

Det med sengehimlen lyder som en rigtig god løsning! Gad godt selv ha tænkt så langt! Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Tina&Martin skriver:

Madeleine har også et smalt værelse hvor det så også er skrå væg ved vinduet.
Dog er der ikke lige så smalt som det der, men vi har så flyttet pusle pladsen ud på toilettet nu hvor hun er halvandet år.

Værelset fremstår nok lidt smallere end det er på billedet Det er ca. 3 m bredt og 5 m langt

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

AnnaKJ skriver:

Jep - jeg var lige lidt hurtig på tasterne  

Jeg har et eller andet imod sengen op af vinduet/radiatoren. Men er der ikke andre muligheder, så må det jo være sådan.  

En sengerand samt himlen kan nok tage evt træk fra vinduer og varmen fra radiatoren. 

Ellers tror jeg det bliver et rigtig godt værelse. Glæder mig til at se det når det er færdigt. 

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Thea's seng står også under et vindu og det ka sagtens fungere, når det ska være! Det var bare lige det eneste jeg ku komme i tanke om at vi gerne ville ku gøre anderledes. 

Det med sengehimlen lyder som en rigtig god løsning! Gad godt selv ha tænkt så langt! Vh stine

Ja, det ville jeg også gerne lave om, for det er da ikke helt optimalt, men det med sengehimmelen skal nok fungere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.