Nej, hvor jeg føler med ungerne og deres evige skrammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Anja

I går faldt jeg lige så lang jeg var midt på fortorvet fordi jeg overså et hul mens jeg rigtigt teenage-agtigt skulle gå og smse.

Jeg trådte forkert og har nu en meget øm ankel og et kæmpe sår på knæet som dække det meste af knæskallen Det gør herre nas !

Anja, men fornyet forståelse for ungerne når de falder og skraber knæet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Tynen

Ej, undskyld men jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine da jeg læste sætningen "Sådan rigtig teenage-agtigt skulle stå og sms"

Håber at du snart kommer på benene igen - Det gør altså nuller-naller sådan nogle hudafskrabninger!

Anmeld

17. april 2009

Ny mor

Ej, undskyld Anja, men jeg griner altså også. Har selv prøvet at falde ud af døren - totalt klodset og uden noget i hænderne men for dævlen da, man slår sig......

Anmeld

17. april 2009

Anja

Jeg følte mig altså også dum

Anmeld

17. april 2009

Lise

Ej, for katten Anja - sikke da uheldigt!

Men også lidt sjovt

Kender det godt - for to uger siden kom jeg i flyvende fart ud fra Comedy Zoo, så jeg landede så lang (eller kort om man vil) jeg var halvt ude på vejen midt i en stor masse af mennesker i det københavnske aftenliv. Jeg kom hurtigt op, og løb væk. Indrømmer dog, at jeg var under indflydelse af (en god sjat) alkohol.

Anmeld

18. april 2009

linemus

Man slår sig altså bare 10 gange så meget, når man er voksen, er jeg sikker på. Jeg bliver i hvert fald ekstremt pylret, og det varer gerne resten af dagen

Din stakkel (ae ae)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.