Halsbrand :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Lone Jakobsen

jeg havde god hjælp af balancid eller alminox. det sidste mærke er klart det billigste. det hjalp lige med det samme og var virkelig en lettelse under alle graviditeter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
BabyHL skriver:

Åååh, hvor er jeg træt af at have halsbrand :-( . Har haft det on/off i en uge nu, men lige idag har det bare været ustandseligt .. Øv! 

Andre der har det samme, eller måske et råd til at mindske det? 

Jeg led af en forfærdelig næsten konstant halsbrand, da jeg var gravid med min søn.

Fishermans friends halspestiller var det eneste, der hjalp mig. Så det kunne jo ske, det også kunne gøre underværker for dig

Anmeld

6. maj 2012

JH12

Alt efter hvad jeg spiser døjer jeg rigtig meget med det om aften, men hos mig hjælper det at spise nogle gulerødder, utrolig nok tager det alt kvalmen..

Anmeld

6. maj 2012

BabyHL

Lotte85 skriver:

Jeg synes det hjælper at spise lidt yoghurt eller drikke et glas mælk.

Men har også læst at meloner skulle hjælpe! 

Håber du finder det der virker for dig 

Eeeeeelsker melon, så det kunne være fedt hvis det skulle være mit mirakelmiddel

Anmeld

6. maj 2012

BabyHL

crille skriver:

Kender HELT sikkert det med halsbrand (er i slut uge 24). Før har jeg godt prøvet det, men nu her har det da fået en HELT anden betydning. Brand kommer virklig til sin ret, tror der kommer flammer ud nogen gange Men det er oftest selvforskyldt. Kan SLET ikke spise chokolade. 1 stykke og så koster det.. og søde sager i det hele taget sakl jeg ikek spise meget af, før den er stensikker.. 

Tager dog ikek noget imod det, heldigvis varer det oftest ikke mere end en times tid.. Desværre er det bare gerne når man ligger ned og jo derfor gerne når man vil sove.. og det kan være så meget at jeg tænker at nu må jeg kaste op.. har dog sneget mig udenom indtil videre opkast er det VÆRSTE jeg ved.. 

Ja jeg synes nemlig også det er værst når jeg ligger ned :-(  . 

Kan da egentlig godt passe at det er slemmest efter at jeg har spist noget sødt .. Hvor er du heldig at det kun varer en time for dig 

Anmeld

6. maj 2012

BabyHL

StineW79 skriver:

Jepp Jepp kender det kun alt for godt! Har haft det siden uge 8, er nu i uge 31+ 4 og det er rigtigt træls! 

Jeg drikker ca 2 L mælk om dagen+ caco, har også fået nogle piller mod halsbrand som hedder noget med ba.... Et eller andet. Syntes ik de helt virker!

Her ska jeg også helst holde mig fra søde sager! Vh stine

Synes der er flere der skriver kakao . Kunne godt være jeg skulle prøve ad med det.. Er det noget bestemt kakao? 

Anmeld

6. maj 2012

crille

BabyHL skriver:

Ja jeg synes nemlig også det er værst når jeg ligger ned :-(  . 

Kan da egentlig godt passe at det er slemmest efter at jeg har spist noget sødt .. Hvor er du heldig at det kun varer en time for dig 

Jeps.. føler mig i det hele tget ret heldig.. Kan jo læse mig til herinde at derer mange der virkelig døjer med mange ubehagelige graviditetsgener. Har mange af dem, men slet ikke i den grad som det snakkes om fra andre.. Og man skal ikke hæve sig selv på bekostning af andre, men når man hører om at andre har det svært, kan man jo bruge det til at føle sig heldig. Sætte pris på det der er godt  

Det er sgu utrolig at vi kvinder går igennem sådanne graviditeter igen igen.. Nogene mænd siger det er fordi det kun er kvinder der er dumme nok til atgøre det, andre kvinder påstår at det er kvinder der bærer børnene fordi det kun er kvinder der kan holde til det.. Ingen vurdering herfra.. De kunne jo begge være sande  

Anmeld

6. maj 2012

BabyHL

crille skriver:

Jeps.. føler mig i det hele tget ret heldig.. Kan jo læse mig til herinde at derer mange der virkelig døjer med mange ubehagelige graviditetsgener. Har mange af dem, men slet ikke i den grad som det snakkes om fra andre.. Og man skal ikke hæve sig selv på bekostning af andre, men når man hører om at andre har det svært, kan man jo bruge det til at føle sig heldig. Sætte pris på det der er godt  

Det er sgu utrolig at vi kvinder går igennem sådanne graviditeter igen igen.. Nogene mænd siger det er fordi det kun er kvinder der er dumme nok til atgøre det, andre kvinder påstår at det er kvinder der bærer børnene fordi det kun er kvinder der kan holde til det.. Ingen vurdering herfra.. De kunne jo begge være sande  

Jeg er helt enig med dig - jeg har heller ikke døjet med ret mange gener. Træthed og humørsvingninger i starten.. Ellers ikke rigtig noget der er værd at tale om.. Men lige halsbrand kunne jeg godt have undværet

Anmeld

6. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyHL skriver:

Synes der er flere der skriver kakao . Kunne godt være jeg skulle prøve ad med det.. Er det noget bestemt kakao? 

Alt caco virker for mig!! Så jeg køber bare den billige fra spar ( heldigvis den jeg bedst ka li )  vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.