Halsbrand :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

BabyHL

Åååh, hvor er jeg træt af at have halsbrand :-( . Har haft det on/off i en uge nu, men lige idag har det bare været ustandseligt .. Øv! 

Andre der har det samme, eller måske et råd til at mindske det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Princesspigen

BabyHL skriver:

Åååh, hvor er jeg træt af at have halsbrand :-( . Har haft det on/off i en uge nu, men lige idag har det bare været ustandseligt .. Øv! 

jeg ved min mor under sine graviditeter drak noget mod halsbrand ellers ku hun ik holde ud at være nogle steder

selv får jeg nogle piller der hedder noget ala Blue fish, fra min læge mod halsbrand, sure opstød osv, de er på recept.. men nogle som jeg god må få trods baby i maven. så måske du sku ringe og høre lægen på mandag ?

Anmeld

5. maj 2012

Mira0911

BabyHL skriver:

Flydende Gaviscon 

Anmeld

5. maj 2012

Lotte85

Jeg synes det hjælper at spise lidt yoghurt eller drikke et glas mælk.

Men har også læst at meloner skulle hjælpe! 

Håber du finder det der virker for dig 

Anmeld

5. maj 2012

crille

Kender HELT sikkert det med halsbrand (er i slut uge 24). Før har jeg godt prøvet det, men nu her har det da fået en HELT anden betydning. Brand kommer virklig til sin ret, tror der kommer flammer ud nogen gange Men det er oftest selvforskyldt. Kan SLET ikke spise chokolade. 1 stykke og så koster det.. og søde sager i det hele taget sakl jeg ikek spise meget af, før den er stensikker.. 

Tager dog ikek noget imod det, heldigvis varer det oftest ikke mere end en times tid.. Desværre er det bare gerne når man ligger ned og jo derfor gerne når man vil sove.. og det kan være så meget at jeg tænker at nu må jeg kaste op.. har dog sneget mig udenom indtil videre opkast er det VÆRSTE jeg ved.. 

Anmeld

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jepp Jepp kender det kun alt for godt! Har haft det siden uge 8, er nu i uge 31+ 4 og det er rigtigt træls! 

Jeg drikker ca 2 L mælk om dagen+ caco, har også fået nogle piller mod halsbrand som hedder noget med ba.... Et eller andet. Syntes ik de helt virker!

Her ska jeg også helst holde mig fra søde sager! Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

L&V

BabyHL skriver:

Jag havde det os bare konstant og havde prøvet alt fra mandler til mælk men lige lidt hjalp det så jeg spiste alminox, det var min redning

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

Jeg overlevede med Samarin, det var guld værd. Smager af h til.. men det tog halsbranden. 

Anmeld

5. maj 2012

anynom

Flydende LINK. Guld værd!

Anmeld

5. maj 2012

Annana89

Du et bestemt ikke alene:0 har haft konstant halsbrænd nu i iver 2 mdr. Og det er bare skide fustrerende.

Jeg prøvede sårn nogle tyggetabletter der hedder balancid og sys slet ikke d. Virkede. 

Faktisk har jeg kun kunne holde det rimelig nede ved at drikke en masse kakao. Og så sys jeg også det kan mIndske det lidt hvis jeg spiser en masse friske grøntsager!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.