Ferie og bleer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

FamilenStorm

CamillaSoefelt skriver:

Det hælder jeg nemlig også selv mest til Men så skal jeg lige høre, hvor mange bleer brugte I på sådan en ferie? Og kan man kun få svømmebleer fra huggies?

Vi var i hvertfald glade for det, og så havde vi 3 u-dragter med også så der altid var en tør der også.. Tror dog sagtens man kan nøjes med 2 :-)

Hmm det ved jeg egentlig ikke.. Vi brugte nemlig dem fra huggies..

Hmm ja, vi havde 2 pakker med derned og havde vel ca en 5 stk med hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Plysbjørnen

CamillaSoefelt skriver:

Skal lige have nogen gode tip fra jer kloge kvinder!

Vi skal på ferie til Bodrum. Og der skal selvfølgelig bades i stor stil... Men men men, hvad med bleer? Svømmebleer altså? Har I brugt engangs eller de fra imse vimse?

Fortæl fortæl

Engangs helt klart

Anmeld

17. juni 2012

Fines mor

På apoteket i Tyrkiet kan man købe Huggins, Libero osv. også svømmebleer :-) Vi har altid gjort det, at vi har taget nogle stykker med hjemmefra til vi kunne komme på apoteket. :-)

Jeg har brugt dem man køber i svømmehallen herhjemme, og så alm. bleer når de ikke var i vandet. Da de var helt små havde jeg en helbadedragt, så de ikke blev forbrændte.

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
CamillaSoefelt skriver:

Skal lige have nogen gode tip fra jer kloge kvinder!

Vi skal på ferie til Bodrum. Og der skal selvfølgelig bades i stor stil... Men men men, hvad med bleer? Svømmebleer altså? Har I brugt engangs eller de fra imse vimse?

Fortæl fortæl

Jeg købte engangs svømmebleer hjemmefra, som jeg havde med til børnene. Det virkede fint

Anmeld

17. juni 2012

Maja_4000

Jeg kan bedst lide engangs
I kan garanteret købe nogle dernede , så I slipper for at fylde kufferterne med bleer

Anmeld

19. juni 2012

CamillaSoefelt

Fines mor skriver:

På apoteket i Tyrkiet kan man købe Huggins, Libero osv. også svømmebleer :-) Vi har altid gjort det, at vi har taget nogle stykker med hjemmefra til vi kunne komme på apoteket. :-)

Jeg har brugt dem man køber i svømmehallen herhjemme, og så alm. bleer når de ikke var i vandet. Da de var helt små havde jeg en helbadedragt, så de ikke blev forbrændte.

.

Ja den med helsvømmedragt er altså god, jeg har også købt to stk til min put..

Anmeld

19. juni 2012

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Jeg kan bedst lide engangs
I kan garanteret købe nogle dernede , så I slipper for at fylde kufferterne med bleer

Anmeld

19. juni 2012

CamillaSoefelt

PT skriver:

Jeg købte engangs svømmebleer hjemmefra, som jeg havde med til børnene. Det virkede fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.