Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi brugt en fra imse vimse, da vi tog til rhodos sidste år, da var mille 2 mdr, nu hvor hun er ældre, ville jeg måske hellere bruge engangs, selvom man nogenlunde ved hvornår der er gevinst..
CamillaSoefelt skriver: Skal lige have nogen gode tip fra jer kloge kvinder!Vi skal på ferie til Bodrum. Og der skal selvfølgelig bades i stor stil... Men men men, hvad med bleer? Svømmebleer altså? Har I brugt engangs eller de fra imse vimse?Fortæl fortæl
Skal lige have nogen gode tip fra jer kloge kvinder!Vi skal på ferie til Bodrum. Og der skal selvfølgelig bades i stor stil... Men men men, hvad med bleer? Svømmebleer altså? Har I brugt engangs eller de fra imse vimse?Fortæl fortæl
Helt klart engangs - af med den og på med en ny ;O). Go' ferie
FamilenStorm skriver: Vi har lige været i Egypten, der havde vi engangs med til Alberte.. Var rart at kunne en tør ble på når hun havde været ude at svømme..
Vi har lige været i Egypten, der havde vi engangs med til Alberte.. Var rart at kunne en tør ble på når hun havde været ude at svømme..
FjolleTrold skriver: Helt klart engangs - af med den og på med en ny ;O). Go' ferie
pernille.23 skriver: vi brugt en fra imse vimse, da vi tog til rhodos sidste år, da var mille 2 mdr, nu hvor hun er ældre, ville jeg måske hellere bruge engangs, selvom man nogenlunde ved hvornår der er gevinst..
Jeg køber altid engangs svømme bleer. Vi tager altid afsted mindst 3 gange om året til Tyrkiet Jeg kan ikke huske hvor mange der bleer der er i en pakke men jeg køber fra Reme1000 og der er de meget billige.
Og god ferie
Aisha skriver: Jeg køber altid engangs svømme bleer. Vi tager altid afsted mindst 3 gange om året til Tyrkiet Jeg kan ikke huske hvor mange der bleer der er i en pakke men jeg køber fra Reme1000 og der er de meget billige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128