Ferie og bleer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.134 visninger
17 svar
1 synes godt om
5. maj 2012

CamillaSoefelt

Skal lige have nogen gode tip fra jer kloge kvinder!

Vi skal på ferie til Bodrum. Og der skal selvfølgelig bades i stor stil... Men men men, hvad med bleer? Svømmebleer altså? Har I brugt engangs eller de fra imse vimse?

Fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

pernille.23

vi brugt en fra imse vimse, da vi tog til rhodos sidste år, da var mille 2 mdr, nu hvor hun er ældre, ville jeg måske hellere bruge engangs, selvom man nogenlunde ved hvornår der er gevinst..

Anmeld

5. maj 2012

FjolleTrold

CamillaSoefelt skriver:

Vi skal på ferie til Bodrum. Og der skal selvfølgelig bades i stor stil... Men men men, hvad med bleer? Svømmebleer altså? Har I brugt engangs eller de fra imse vimse?

Fortæl fortæl

Helt klart engangs - af med den og på med en ny ;O). Go' ferie

Anmeld

5. maj 2012

FamilenStorm

CamillaSoefelt skriver:

Fortæl fortæl

Vi har lige været i Egypten, der havde vi engangs med til Alberte.. Var rart at kunne en tør ble på når hun havde været ude at svømme..

Anmeld

5. maj 2012

CamillaSoefelt

FamilenStorm skriver:

Vi har lige været i Egypten, der havde vi engangs med til Alberte.. Var rart at kunne en tør ble på når hun havde været ude at svømme..

Det hælder jeg nemlig også selv mest til Men så skal jeg lige høre, hvor mange bleer brugte I på sådan en ferie? Og kan man kun få svømmebleer fra huggies?

Anmeld

5. maj 2012

CamillaSoefelt

FjolleTrold skriver:

Helt klart engangs - af med den og på med en ny ;O). Go' ferie

Har du nogen fornemmelse af hvor mange man bruger på en uges ferie? Og tak

Anmeld

5. maj 2012

CamillaSoefelt

pernille.23 skriver:

vi brugt en fra imse vimse, da vi tog til rhodos sidste år, da var mille 2 mdr, nu hvor hun er ældre, ville jeg måske hellere bruge engangs, selvom man nogenlunde ved hvornår der er gevinst..

Ja det tænker jeg også

Anmeld

5. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg køber altid engangs svømme bleer. Vi tager altid afsted mindst 3 gange om året til Tyrkiet Jeg kan ikke huske hvor mange der bleer der er i en pakke men jeg køber fra Reme1000 og der er de meget billige.

Anmeld

5. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Og god ferie  

Anmeld

5. maj 2012

CamillaSoefelt

Aisha skriver:

Jeg køber altid engangs svømme bleer. Vi tager altid afsted mindst 3 gange om året til Tyrkiet Jeg kan ikke huske hvor mange der bleer der er i en pakke men jeg køber fra Reme1000 og der er de meget billige.

svømmebleer fra rema1000? Crazy. Vidste jeg ikke de havde. Det må da lige undersøges

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.