GRAVID? Clairvoyance!! Clearblue test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

smlmea

Desværre er CB digital testen ikke mere følsom en valmed.

CB digital måler fra 50 af,hvor valmed måler fra 20,så der er ingen ide i at tage CB'en,hvis valmed er negativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

ekebiv

smlmea skriver:

Desværre er CB digital testen ikke mere følsom en valmed.

CB digital måler fra 50 af,hvor valmed måler fra 20,så der er ingen ide i at tage CB'en,hvis valmed er negativ.

Jeg har prøvet at stå med en "gravid" clearblue digital og dagen efter fik jeg taget blodprøve med resultatet 13 så de kan godt være mere følsomme :-)

Anmeld

6. maj 2012

AAS

Tak for alle jeres svar

jeg føler flere og flere symptomer på at der er gevindst

idag har jeg været hos endnu en clairvoyant, for at "teste" og hun ville sige det samme. og til min store glade sagde hun nøjagtigt de samme ting som hende jeg var ved i torsdags. hun var dog mere præcis og mente at jeg er ca 3 uger henne, og hun var også sikker på at det er en lille dreng! det er såååå overvældende, og så frustrende at jeg først har test dag på onsdag... den først jeg var hos hedder amalie og bor i glostrup. www.amaliestjerneby.dk hun kan VARMT anbefales.

min kæreste tror ikke på clairvoyance men efter jeg er kommet hjem og har fortalt alt hva de kunne se, er man bestemt overbevist, og de jeg idag kom hjem og sagde at hun mente jeg var ca 3 uger henne, fik han tåre i øjene, han blev såååååå glad

jeg vil bare se de to streger nu!!!!

og jeg har testet for underlivsbetændelse og den viste negativ på alt, så det er ikke forklaringen på hvorfor jeg kender på toilettet konstant.

for alle jer der også går og venter...

Anmeld

6. maj 2012

AAS

lige en ting mere, udover prikken og stikken i underlivet har jeg nu en konstant underlig fornemmelse af at kunne mærke mit underliv hele tiden, det er meget svært at forklare men sådan en øm fornemmelse eller en tyngende fornemmelse??!! andre der har prøver det?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.