GRAVID? Clairvoyance!! Clearblue test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

AAS

Hej skønne kvinder.

først vil jeg lige høre jer, hvor jeg kan købe clearblue graviditetstest? altså udover på nettet. Jeg plejer at bruge dem man kan købe i netto men da der stadig kun er en streg, og jeg ikke har tålmodighed til at vente heeelt til på onsdag som er min enlige testdag, har jeg hørt at clearblue er mere følsom end andre teste!?

Jeg har gået siden min ÆL og haft på fornemmelsen at der er ved at ske noget inde i mig som ikke plejer at ske jeg fik en lille uger efter ÆL øget tissetrang, og skal også op flere gange om natten, hvilket ikke er noget jeg har gjort tidligere. så har jeg lige siden ÆL haft en underlig fornemmelse i mit underlig (livmoder, æggestokke) det niver og prikker, det kommer lidt i jag, men det gør ikke ondt, puls at der har været sådan en tyngende fornemmelse i underlivet!? hvis jeg ikke er gravid skal jeg have mín mens på onsdag algtså om 3-4 dage og jeg fik igår rigtigt mens smerter, ondt i lænden, ondt i underlivet, og ømme bryster, lige som jeg plejer op til min mens, men har fået to tydlige blå streger på mine bryster, og det mindes jeg ikke at have set før.? er der andre der har prøvet det?  idag har jeg så ligget på langs, med kvalme, enorm hovedpine og svimmelhed.

Jeg tænker bare om det ikke er ret tidligt i forløbet (hvis jeg altså er gravid) at have alle de her symptomer?? hvis jeg er gravid er jeg i 3+4  / 3+5 idag!!

jeg var i torsdags hos en clairvoyant (hvilket jeg aldrig har prøvet før) for at få svar på om jeg er gravid. men men men, jeg behøvede ikke at stille noget spørgsmål. Hun sagde at hun så to personer i mit liv lige nu, to mænd, en som var en del ældre (min kæreste) og så en som var meget yngre og de her to personer havde en forbindelse til hinanden. så spørg hun mig om jeg går med tanker om at få et barn, og det svartede jeg jo ja til, så fortæller hun mig at det her barn er meget tæt på og hvis ikke jeg er gravid nu, hvilket hun mente jeg var, så var det ihvertfald meget tæt på. og ja hun mener det er en dreng hun fortalte om mig som person og om min kæreste som person og såå mange ting som ingen andre mennesker i hele verden ved. så hun ved helt sikkert hva hun laver

tanken om at jeg er gravid er for god til at være sand, jeg tør ikke tro på at før jeg har to streger på den test, men den test jeg tog i morges (Kunne jo ikke dy mig) var negativ. såå i mit desperate helved har jeg nu fået en ny tid hos en anden clairvoyant, jeg vil jo se om hun siger det samme som den første

Nå det var dejligt lige at få lidt luft håber i vil besvare nogle af mine spørgsmål (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

AAS

Hmmm?! 

Anmeld

5. maj 2012

Krussedulle

Stacey skriver:

Hej skønne kvinder.

først vil jeg lige høre jer, hvor jeg kan købe clearblue graviditetstest? altså udover på nettet. Jeg plejer at bruge dem man kan købe i netto men da der stadig kun er en streg, og jeg ikke har tålmodighed til at vente heeelt til på onsdag som er min enlige testdag, har jeg hørt at clearblue er mere følsom end andre teste!?

Jeg har gået siden min ÆL og haft på fornemmelsen at der er ved at ske noget inde i mig som ikke plejer at ske jeg fik en lille uger efter ÆL øget tissetrang, og skal også op flere gange om natten, hvilket ikke er noget jeg har gjort tidligere. så har jeg lige siden ÆL haft en underlig fornemmelse i mit underlig (livmoder, æggestokke) det niver og prikker, det kommer lidt i jag, men det gør ikke ondt, puls at der har været sådan en tyngende fornemmelse i underlivet!? hvis jeg ikke er gravid skal jeg have mín mens på onsdag algtså om 3-4 dage og jeg fik igår rigtigt mens smerter, ondt i lænden, ondt i underlivet, og ømme bryster, lige som jeg plejer op til min mens, men har fået to tydlige blå streger på mine bryster, og det mindes jeg ikke at have set før.? er der andre der har prøvet det?  idag har jeg så ligget på langs, med kvalme, enorm hovedpine og svimmelhed.

Jeg tænker bare om det ikke er ret tidligt i forløbet (hvis jeg altså er gravid) at have alle de her symptomer?? hvis jeg er gravid er jeg i 3+4  / 3+5 idag!!

jeg var i torsdags hos en clairvoyant (hvilket jeg aldrig har prøvet før) for at få svar på om jeg er gravid. men men men, jeg behøvede ikke at stille noget spørgsmål. Hun sagde at hun så to personer i mit liv lige nu, to mænd, en som var en del ældre (min kæreste) og så en som var meget yngre og de her to personer havde en forbindelse til hinanden. så spørg hun mig om jeg går med tanker om at få et barn, og det svartede jeg jo ja til, så fortæller hun mig at det her barn er meget tæt på og hvis ikke jeg er gravid nu, hvilket hun mente jeg var, så var det ihvertfald meget tæt på. og ja hun mener det er en dreng hun fortalte om mig som person og om min kæreste som person og såå mange ting som ingen andre mennesker i hele verden ved. så hun ved helt sikkert hva hun laver

tanken om at jeg er gravid er for god til at være sand, jeg tør ikke tro på at før jeg har to streger på den test, men den test jeg tog i morges (Kunne jo ikke dy mig) var negativ. såå i mit desperate helved har jeg nu fået en ny tid hos en anden clairvoyant, jeg vil jo se om hun siger det samme som den første

Nå det var dejligt lige at få lidt luft håber i vil besvare nogle af mine spørgsmål (:

Det lyder da vildt spændende

Du kan købe clearblue i Matas og på apoteket
for dig

Anmeld

5. maj 2012

MortilElias2010

Jeg har desværre ikke rigtig nogen svar til dig, da jeg ikke har købt clearblue - men apoteket kunne være et bud?

Jeg kan ikke svare for om det er tidligt i forløbet med alle dine symptomer, vil man rigtig gerne være gravid kan kroppen jo snyde, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber er dét, der sker.

Det lyder rigtig spændende med clairvoyanten/erne..   Fik læst min hånd den anden dag på et loppemarked, det var også utrolig spændende. Næste gang vi skal afsted er det min mands tur Vi forsøger dog ikke på nogen måde at blive gravide, så det er mere af ren nysgerrighed. Dét hun fortalte mig passede som fod i hose. Er ret nys. omkring min mands læsning

for at du er gravid. Kan godt forstå du er utålmodig

Anmeld

5. maj 2012

henh01

spændende

Men måske du har blærebetændelse? Tænker det er meget tidligt at få øget  tissetrang - er det ikke først noget man får når livmoderen vokser og begynder at presse på på blæren?

Anmeld

5. maj 2012

henh01

Du må forbi et døgnapotek og købe en clearblue

Anmeld

5. maj 2012

Princesspigen

Stacey skriver:

Hej skønne kvinder.

spændende med spåkone (ku ikke lige stave det andet)

d skal tænke på at nogle er længere end andre om at producerer graviditets hormon og derfor os længere om at teste positiv.. jeg gik 2 uger over min mens før jeg kunne teste positiv..

selvfølgelig er det lang ventetid men hvis kroppen ikke arbejder hurtiger så får du ikke svar hurtiger..

men ihværtifal held og lykke

Anmeld

5. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

hvad hedder denne kvinde der ku spå alt det? hold da op hvor viiildt!

Anmeld

5. maj 2012

twinboys

moooor-til-snart-2 skriver:

hvad hedder denne kvinde der ku spå alt det? hold da op hvor viiildt!

også min tanke og hvor i landet bor hun

Anmeld

5. maj 2012

Kris89

står faktisk i samme situation som dig... KENDER FØLELSEN - ALT GÅR LAAAANGSOMT

tirsdag var jeg til akupunktør - i forbindelse med barnløshedsbehandling..

hun mente også jeg allerede var gravid - har testdag tirsdag...

ikke symptomer på mens, men meget prikken, mærkelige jag i underlivet. har testdag tirsdag...

jeg kunne heller ikke dy mig og tog en test her til aften  negativ... har "heldigvis" kun én test tilbage, så den skal gemmes nu - ingen snyd fra nu af

men IHHH når man virkelig går med følelsen af at den er der, er der bare LAAANG tid til testdag..

for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.