Har nu lidt dårlig samvittighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

norenberg

Har to med 8 mdrs mellemrum og havde de samme tanker og den ene er fra 27 dec syntes det er lidt synd for ham, men sådan er det jo bare, her har storebror taget det fint med lillebror men vi priotere så også at lave noget med dem hver i sær og hygger med den store når den lille er kommet i seng....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihihi vil nu gerne se dig klemme ballerne sammen hvis du virkelig har presse trang det må filmes så hihihihi

krydser finger for det ikke bliver jule eller nytår

det lyder som en super god bog jaa det er med at nyde hinanden når man er alene så

Hehe vil jeg egentlig også gerne.. hehe.. Tak for de krydsede fingre krydser også selv for at vi kan få lov at komme godt ind i januar inden h*n melder sin ankomst.. (husk mig lige på det når jeg brokker mig over min tykke mave og bare gerne vil have bebs ud )

Tror også den er meget god, og kan forberede hende godt, trods hendes alder...

Vi passede lige en lille pige på 3 mdr i dag og hvor var hun bare dygtig, hun gave hende sutten når hun græd og gav hende hendes flaske.. Der smeltede mit hjerte liige.. Så hun skal nok blive en god storesøster..

Anmeld

5. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Hehe vil jeg egentlig også gerne.. hehe.. Tak for de krydsede fingre krydser også selv for at vi kan få lov at komme godt ind i januar inden h*n melder sin ankomst.. (husk mig lige på det når jeg brokker mig over min tykke mave og bare gerne vil have bebs ud )

Tror også den er meget god, og kan forberede hende godt, trods hendes alder...

Vi passede lige en lille pige på 3 mdr i dag og hvor var hun bare dygtig, hun gave hende sutten når hun græd og gav hende hendes flaske.. Der smeltede mit hjerte liige.. Så hun skal nok blive en god storesøster..

Hun bliver da en vidunderlig store søster så

hihihiihihhi jaaaa det skal jeg nok når du brokker dig over din store mave...

du kan evt prøve når du er godt over januar eller der ja så kan du blive møg hammer sur så kan være du føder det gjorde jeg eller mit vand gik hihihihih

Anmeld

5. maj 2012

th

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Er lige ano, da det ikke er helt offentlig endnu..

Men sagen er den at jeg står med en positiv G-test hvilket vi selvfølgelig er glade for.. Vi har en skøn datter i forvejen, som vi var lidt længe om at producerer, så frygten var der lidt at det ville blive svært at lave en bror eller søster.. Men vi klarede den uden hjælp..

Men men men.. Nu har jeg fået lidt dårlig samvittighed over for vores datter, hun vil være 2 år og 3 mdr ca når den lille nye kommer, så er jo også en ok alder.. Men kan bare ikke klare tanken om at hun måske vil få følelsen af at hun bliver "glemt" Ikke at vi vil det, vil gøre alt hvad der står i min/vores magt for at få hende til at føle at hun stadig er vores lille øjesten og sørge for at hun er en del af det... Men puha, har nu lidt dårlig samvittghed over det alligevel...

Så har jeg faktisk også lidt dårlig samvittighed over for bebs i maven.. Min termin (ud fra egen beregning) Ligger på 3-4 januar, så er jo rimelig tæt på juleaften og nytårsaften.. Så synes det er så synd for bebs at h*n kan risikere at have fødselsdag nytårsaften eller dagen efter... Ihh...

Nå ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg.. Måske bare høre om der er nogle der har haft de samme følelser eller måske selv har fødselsdag i starten af januar, og som kan fortælle om de gode ting ved det??

Men tak fordi du læste med

synes du skal være GLAD GLAD GLAD og bare tage din datter med i alt om at hun skal have en lille bror/søster tror hun vil går om i det meget også og følge hun er en del af det.

jeg har selv fødselsdag den 5 januar og selvfølgelig er det lidt træls mht til gaver og jule aften, men da jeg var 18- 25 holdt jeg fødselsdagsfest hvert år nytårsaften total fedt.

så glæd jeg til en lille ny det bliver sikkert rigtig dejligt

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Har to med 8 mdrs mellemrum og havde de samme tanker og den ene er fra 27 dec syntes det er lidt synd for ham, men sådan er det jo bare, her har storebror taget det fint med lillebror men vi priotere så også at lave noget med dem hver i sær og hygger med den store når den lille er kommet i seng....

Ja bebs kommer jo når bebs kommer og så er det bare med at få det bedste ud af det.. Men håber får hans/hendes skyld at vi kan komme forbi disse dage...

Ja er en god ide også at lave noget hver for sig.. Og sådan vil det jo selvfølgelig også være i barslen at der bliver der hygget med den lille i dagstimerne, og så med den store om aftenen....

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hun bliver da en vidunderlig store søster så

hihihiihihhi jaaaa det skal jeg nok når du brokker dig over din store mave...

du kan evt prøve når du er godt over januar eller der ja så kan du blive møg hammer sur så kan være du føder det gjorde jeg eller mit vand gik hihihihih

Mange tak... For kan godt huske hvor utålmodig jeg var sidste gang.. Men kan håbe at det er anderledes når man nu allerede har en guldklump..

Hehe.. det kunne ske det skulle afprøves hvis jeg får mulighed for det

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

synes du skal være GLAD GLAD GLAD og bare tage din datter med i alt om at hun skal have en lille bror/søster tror hun vil går om i det meget også og følge hun er en del af det.

jeg har selv fødselsdag den 5 januar og selvfølgelig er det lidt træls mht til gaver og jule aften, men da jeg var 18- 25 holdt jeg fødselsdagsfest hvert år nytårsaften total fedt.

så glæd jeg til en lille ny det bliver sikkert rigtig dejligt

Regner også med at købe den bog omkring med at der kommer en lille ny baby, som er skrevet til en storesøster eller bror.. Og så er jeg også allerede igang med at planlægge alt det hun skal være med til, og "øver" med hendes dukker osv.. Og hun vil sikkert også elske den lille ny, så er sikkert også mig der bare tænker for meget over det..

Dejligt at høre at man kan have nogle gode fødseldage alligevel, og igen, h*n vil jo heller ikke have prøvet andet.. Men vil i hvertfald sørge for at det bliver hendes/hans dag uanset dagen det bliver..

Og jo vi glææææder os også til der kommer en lille ny mere.. ingen tvivl om det... Det bliver Så spændene..

Tak for svaret

Anmeld

5. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Mange tak... For kan godt huske hvor utålmodig jeg var sidste gang.. Men kan håbe at det er anderledes når man nu allerede har en guldklump..

Hehe.. det kunne ske det skulle afprøves hvis jeg får mulighed for det

hihihi jaaa

Anmeld

5. maj 2012

Mussen2

Det har du slet ikke grund til, men jeg kan sagtens følge dig. For har selv haft det på samme måde
Du giver dit barn, ja, begge jeres børn, den størstegave du kan give dem, nemlig en søskende. Tænk på det. Det skal nok gå. Bores datter var 2 år og 7 mdr. Og jeg var tynget af dårlig samvitighed og spekuleren over alt hvad dervkunne gå galt eller live en udfordring.
Alle mine bekymringer er blevet gjort til skamme. Ikke skyggen af jalousi. Så så længe I er obs og beder resten af familie være det også så tror jeg detmgår ver al forventning. Skriv endelig hvis der er noget konkret du vil høre ind til...

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Det har du slet ikke grund til, men jeg kan sagtens følge dig. For har selv haft det på samme måde
Du giver dit barn, ja, begge jeres børn, den størstegave du kan give dem, nemlig en søskende. Tænk på det. Det skal nok gå. Bores datter var 2 år og 7 mdr. Og jeg var tynget af dårlig samvitighed og spekuleren over alt hvad dervkunne gå galt eller live en udfordring.
Alle mine bekymringer er blevet gjort til skamme. Ikke skyggen af jalousi. Så så længe I er obs og beder resten af familie være det også så tror jeg detmgår ver al forventning. Skriv endelig hvis der er noget konkret du vil høre ind til...

Mange tak for de positive svar.. Lige hvad jeg har brug for at høre.. Tror også det bare er mig der tænker for meget over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.