Hejsa Piger
Er lige ano, da det ikke er helt offentlig endnu..
Men sagen er den at jeg står med en positiv G-test

hvilket vi selvfølgelig er glade for.. Vi har en skøn datter i forvejen, som vi var lidt længe om at producerer, så frygten var der lidt at det ville blive svært at lave en bror eller søster.. Men vi klarede den uden hjælp..

Men men men.. Nu har jeg fået lidt dårlig samvittighed over for vores datter, hun vil være 2 år og 3 mdr ca når den lille nye kommer, så er jo også en ok alder.. Men kan bare ikke klare tanken om at hun måske vil få følelsen af at hun bliver "glemt" Ikke at vi vil det, vil gøre alt hvad der står i min/vores magt for at få hende til at føle at hun stadig er vores lille øjesten og sørge for at hun er en del af det... Men puha, har nu lidt dårlig samvittghed over det alligevel...
Så har jeg faktisk også lidt dårlig samvittighed over for bebs i maven.. Min termin (ud fra egen beregning) Ligger på 3-4 januar, så er jo rimelig tæt på juleaften og nytårsaften.. Så synes det er så synd for bebs at h*n kan risikere at have fødselsdag nytårsaften eller dagen efter... Ihh...
Nå ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg.. Måske bare høre om der er nogle der har haft de samme følelser eller måske selv har fødselsdag i starten af januar, og som kan fortælle om de gode ting ved det??
Men tak fordi du læste med

Anmeld