søger hjælp ang indskudslån og opsigelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Jamen hvis i ikke kan låne af banken, familie eller venner, så må i jo sige pænt nej tak - og så begynde en opsparing til næste gang i får en lejlighed tilbudt. Trælst når man gerne vil videre - men sådan er det jo

vi kan ikke spare op vi er begge på kh og den vi har søgt er billiger da vi ikke har råd til denne vi bor i nu. og familie og venner kan desværre ikke hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

SjeBets

Ikke for at være en party pooper, men har i ikke også en opsigelse på den "gamle" lejlighed ? det kan vel resulteret i dobbelt husleje, Håber i finder ud af det ... 

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Ikke for at være en party pooper, men har i ikke også en opsigelse på den "gamle" lejlighed ? det kan vel resulteret i dobbelt husleje, Håber i finder ud af det ... 

Ja vi har opsigelse men.Vi kender en som er meget intresseret i den så bliver ikke noget problem. nogen der kender til lejerbo og ved om de ringer efter fristen er afsluttet?eller om de skriver. eller slet ikke kontakter en medmindre man får den..

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Nogen der ved om lejerbo kontakter mig idag vis jeg får den.Eller om jeg skal ringe til dem

Anmeld

9. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

Nogen der ved om lejerbo kontakter mig idag vis jeg får den.Eller om jeg skal ringe til dem

Jeg har altid ringet med det samme, som svarfristen var overskredet

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har altid ringet med det samme, som svarfristen var overskredet

det er den kl 11. står nr 2 på listen. laved et indlæg den anden dag.denne bleb ano ved ikke hvorfor. men der var mange der mente vi havde en chance selv om vi er nr 2.. jeg har ikke sovet hele natten af spændning

Anmeld

9. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

det er den kl 11. står nr 2 på listen. laved et indlæg den anden dag.denne bleb ano ved ikke hvorfor. men der var mange der mente vi havde en chance selv om vi er nr 2.. jeg har ikke sovet hele natten af spændning

Jeg var en af dem, som mente at i har en chance for at få den

Vores bolig stod jeg som nr. 10 til, og svarfristen var til kl. 12, så jeg ringede kl 12.00

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg var en af dem, som mente at i har en chance for at få den

Vores bolig stod jeg som nr. 10 til, og svarfristen var til kl. 12, så jeg ringede kl 12.00

uhhh 20 min jeg springer snart... vi var henne og se det igår. det er ret dyrt 4900 kr for 2 værelses på 68. men den er fra år 2000. og indenholdet er bare lækker. og omgivelserne er så skønne  

Anmeld

9. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

uhhh 20 min jeg springer snart... vi var henne og se det igår. det er ret dyrt 4900 kr for 2 værelses på 68. men den er fra år 2000. og indenholdet er bare lækker. og omgivelserne er så skønne  

Ja det er godt mange pemge i forhold til her, hvor jeg bor Men hvis i kan klare det, så er det jo godt

krydser for at i får det

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ja det er godt mange pemge i forhold til her, hvor jeg bor Men hvis i kan klare det, så er det jo godt

krydser for at i får det

vi giver 4400 kr der hvor vi bor nu den er så 72 men i en helt anden by. og vi må ikke have dyr her..det må man i den anden. og der er terrasse ved den anden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.