Gravid og mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Miss Church

Anonym skriver:

synes også bare det er vildt underligt, men har det bare ligesom da jeg ventede min søn, med træthed, kvalme osv... dog ingen opkast, men kan bare ikke finde ud af min krop... tror jeg køber en test imorgen, det er jo den samme test som hos lægen??? og så tager den med morgen-urin på tirsdag...

Det kan jeg godt forstå du synes. Det er simpelthen så træls med den uvished  Men jo jeg mener også at den test som lægen bruger, er den samme som man selv kan købe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

synes også bare det er vildt underligt, men har det bare ligesom da jeg ventede min søn, med træthed, kvalme osv... dog ingen opkast, men kan bare ikke finde ud af min krop... tror jeg køber en test imorgen, det er jo den samme test som hos lægen??? og så tager den med morgen-urin på tirsdag...

Har du kun blødt en dag eller var det en dag med meget blod og så lidt de andre dage. For hvis det er sådan, tror jeg ikke du er gravid.

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Har du kun blødt en dag eller var det en dag med meget blod og så lidt de andre dage. For hvis det er sådan, tror jeg ikke du er gravid.

en dag med meget blod, og næsten ingenting de andre dage....

Anmeld

6. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

en dag med meget blod, og næsten ingenting de andre dage....

Det har jeg også prøvet flere gange og troet, at nu var der gevinst, men nej. Pøj pøj med det hele

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Det har jeg også prøvet flere gange og troet, at nu var der gevinst, men nej. Pøj pøj med det hele

jeg må vente og se... ellers kommer der nok en måned mere at prøve i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.