Gravid og mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Anonym trådstarter

Har du haft mens-lignende blødninger, og alligevel været gravid? Hvis ja, hvornår kunne du så teste???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

.....

Anonym skriver:

Har du haft mens-lignende blødninger, og alligevel været gravid? Hvis ja, hvornår kunne du så teste???

Man kan godt have mens ligende blødninger og alligevel være gravid. Kan ikke svarer dig på det andet

Anmeld

6. maj 2012

emsaroto

Ja jeg havde noget ala det..

Men jeg opdagede det så sent, så jeg testede i uge 18 .. haha
Men tror da godt man kan teste før det.  

Anmeld

6. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Jeg har under min 3. graviditet haft on and of mens i 3 uger, før jeg gik til lægen, som testede gravid

Anmeld

6. maj 2012

Miss Church

Man kan jo teste ca. 14 dage efter befrugtning. Så hvis du tror du er gravid, men lige har fået din mens, burde du jo alligevel kunne teste nu. Prøv evt. at tage en test om et par dage. Det er mit bedste bud. Held og lykke 

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

det er bare fordi nu har jeg haft 2 mens-agtige blødninger, men ikke som det plejer at være når jeg har mens... jeg har nemlig døjet med kvalme de sidste 5 ugers tid, og det havde jeg da jeg ventede min søn.... har prøvet at teste for 3 uger siden, og den var negativ... min mens sluttede i onsdags, men blødte kun meget en enkelt dag, som alligevel ikke var mere end hvad et bind kunne klare (undskyld detaljerne ) og nu er kvalmen der bare igen... skulle jeg prøve at købe en test og tage en af dagene??? jeg har nemlig ikke oplevet at bløde under de to andre graviditeter jeg har haft...

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Man kan jo teste ca. 14 dage efter befrugtning. Så hvis du tror du er gravid, men lige har fået din mens, burde du jo alligevel kunne teste nu. Prøv evt. at tage en test om et par dage. Det er mit bedste bud. Held og lykke 

Har lige skrevet et svar, glemte bare at citere...

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg har under min 3. graviditet haft on and of mens i 3 uger, før jeg gik til lægen, som testede gravid

Har lige skrevet et svar, glemte bare at citere dig...

Anmeld

6. maj 2012

Miss Church

Anonym skriver:

det er bare fordi nu har jeg haft 2 mens-agtige blødninger, men ikke som det plejer at være når jeg har mens... jeg har nemlig døjet med kvalme de sidste 5 ugers tid, og det havde jeg da jeg ventede min søn.... har prøvet at teste for 3 uger siden, og den var negativ... min mens sluttede i onsdags, men blødte kun meget en enkelt dag, som alligevel ikke var mere end hvad et bind kunne klare (undskyld detaljerne ) og nu er kvalmen der bare igen... skulle jeg prøve at købe en test og tage en af dagene??? jeg har nemlig ikke oplevet at bløde under de to andre graviditeter jeg har haft...

Underligt. 

Ja jeg ville købe en test hvis jeg var dig. Nogle tester jo også bare senere positiv end andre.  for at resultatet er som du ønsker 

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Underligt. 

Ja jeg ville købe en test hvis jeg var dig. Nogle tester jo også bare senere positiv end andre.  for at resultatet er som du ønsker 

synes også bare det er vildt underligt, men har det bare ligesom da jeg ventede min søn, med træthed, kvalme osv... dog ingen opkast, men kan bare ikke finde ud af min krop... tror jeg køber en test imorgen, det er jo den samme test som hos lægen??? og så tager den med morgen-urin på tirsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.