Termin i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Zicla

Jeg tog en tur ud til mit daværende arbejde da jeg ventede min datter... Samme aften fik jeg nogle smerter men fødte først dagen efter.

Prøv at tage et eller andet sted eller gå en tur m.m, mon ikke der sker noget;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

GønskE

Du skal op og løbe rundt på en trampolin, ikke hoppe, men løbe rundt på den, hurtigt, begge veje ;-) det kender jeg 3 der har gjort og med alle er vandet gået om natten ;-) så afsted med dig. 

Anmeld

5. maj 2012

JH12

Jeg krydser fingre for der snart sker noget..

Anmeld

5. maj 2012

VNB

Så blev det min tur til at ramme terminen efter 9 laaaange måneder med min lille prinsesse i maven. Allerede NU er jeg helt vildt utålmodig, og vil gerne føde idag. Men der tyder ikke på en fødsel lige nu, jeg tror desværre jeg går over tid. Det er vel også ret normalt for førstegangsfødende. ØV BØV! 

Er der VIRKELIG intet man kan gøre, for måske at ''hjælpe'' det lidt igang? Det er ikke sikkert det virker, men det kan jo være nogen af jer søde kvinder derude har nogle gode råd, eller i selv har oplevet noget jeg bør vide?  

Hjælper det måske en smule at gå lange ture? Gå op og ned af trapper? Eller andet nogen af jer måske har været ude for som har hjulpet??? 

Jeg er så glad, for nu ved jeg at NU kan det ikke varer længe før hun er her. Og IIIHHH hvor er det altså dejligt og vide at om nogle dage, ligger jeg med prinsesse i mine arme. NØJ hvor er jeg lykkelig! 

RIGTIG GOD DAG TIL ALLE JER DERUDE SOM LÆSER MED PÅ DENNE TRÅD! 

ih hvor spændende! 

Så er det jo bare et spørgsmål om tid før du sidder med din baby i armene  

jeg sender dig en masse ve-støv og håber det hjælper  

jeg gik over tid med Viktor. da jeg var 40+3 gik min kæreste og jeg en rask tur på ca 5 km - midt i december i is og sne  

og sørme om jeg ikke gik i fødsel næste morgen, og dermed fødte 40+4  

du kan jo prøve samme metode af 

Anmeld

5. maj 2012

twinboys

puuuuuuuuuuuust puuuuuuuuuuuust puuuuuuuuuuuuust ve-støv afsted til dig...

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

UngMor17 skriver:

Så blev det min tur til at ramme terminen efter 9 laaaange måneder med min lille prinsesse i maven. Allerede NU er jeg helt vildt utålmodig, og vil gerne føde idag. Men der tyder ikke på en fødsel lige nu, jeg tror desværre jeg går over tid. Det er vel også ret normalt for førstegangsfødende. ØV BØV! 

Er der VIRKELIG intet man kan gøre, for måske at ''hjælpe'' det lidt igang? Det er ikke sikkert det virker, men det kan jo være nogen af jer søde kvinder derude har nogle gode råd, eller i selv har oplevet noget jeg bør vide?  

Hjælper det måske en smule at gå lange ture? Gå op og ned af trapper? Eller andet nogen af jer måske har været ude for som har hjulpet??? 

Jeg er så glad, for nu ved jeg at NU kan det ikke varer længe før hun er her. Og IIIHHH hvor er det altså dejligt og vide at om nogle dage, ligger jeg med prinsesse i mine arme. NØJ hvor er jeg lykkelig! 

RIGTIG GOD DAG TIL ALLE JER DERUDE SOM LÆSER MED PÅ DENNE TRÅD! 

Som du jo ved så løb jeg en tur i haven med hunden i forgårs og igår aftes!! .. og løb da lige en tur idag også for at sætte lidt fut på de plukkeveer og det har sgu hjulpet!!

for der snart sker noget hos dig søde

Anmeld

5. maj 2012

babymus77

Pust pust pust afsted med ve støv til alle jer som mangler;-)) Ønsker dig en fantastisk oplevelse;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.