Termin i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

UngMor17

Så blev det min tur til at ramme terminen efter 9 laaaange måneder med min lille prinsesse i maven. Allerede NU er jeg helt vildt utålmodig, og vil gerne føde idag. Men der tyder ikke på en fødsel lige nu, jeg tror desværre jeg går over tid. Det er vel også ret normalt for førstegangsfødende. ØV BØV! 

Er der VIRKELIG intet man kan gøre, for måske at ''hjælpe'' det lidt igang? Det er ikke sikkert det virker, men det kan jo være nogen af jer søde kvinder derude har nogle gode råd, eller i selv har oplevet noget jeg bør vide?  

Hjælper det måske en smule at gå lange ture? Gå op og ned af trapper? Eller andet nogen af jer måske har været ude for som har hjulpet??? 

Jeg er så glad, for nu ved jeg at NU kan det ikke varer længe før hun er her. Og IIIHHH hvor er det altså dejligt og vide at om nogle dage, ligger jeg med prinsesse i mine arme. NØJ hvor er jeg lykkelig! 

RIGTIG GOD DAG TIL ALLE JER DERUDE SOM LÆSER MED PÅ DENNE TRÅD! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

UngMor17

Er der virkelig ingen der har lyst til at læse med på min tråd?? 

Anmeld

5. maj 2012

Nettemor

Der er ingen ting der kan sætte fødslen igang uden at skade dig eller bebsen . De ting der muligvis kunne gøre det vil max fremskynde det et par timer, altså hvis din krop alligevel er heeeeelt klar..

Så det bedste råd er at slappe af og nyde roen. Inden længe skal de krop til at arbejde og kan få brug for alle de kræfter du kan finde.. Jeg ved det ikke er nemt når man er utålmodig.

God fødsel lige om snart

Anmeld

5. maj 2012

Tvillingemor80

Tillykke med terminsdag - håber der snart sker noget

Anmeld

5. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
UngMor17 skriver:

Så blev det min tur til at ramme terminen efter 9 laaaange måneder med min lille prinsesse i maven. Allerede NU er jeg helt vildt utålmodig, og vil gerne føde idag. Men der tyder ikke på en fødsel lige nu, jeg tror desværre jeg går over tid. Det er vel også ret normalt for førstegangsfødende. ØV BØV! 

Er der VIRKELIG intet man kan gøre, for måske at ''hjælpe'' det lidt igang? Det er ikke sikkert det virker, men det kan jo være nogen af jer søde kvinder derude har nogle gode råd, eller i selv har oplevet noget jeg bør vide?  

Hjælper det måske en smule at gå lange ture? Gå op og ned af trapper? Eller andet nogen af jer måske har været ude for som har hjulpet??? 

Jeg er så glad, for nu ved jeg at NU kan det ikke varer længe før hun er her. Og IIIHHH hvor er det altså dejligt og vide at om nogle dage, ligger jeg med prinsesse i mine arme. NØJ hvor er jeg lykkelig! 

RIGTIG GOD DAG TIL ALLE JER DERUDE SOM LÆSER MED PÅ DENNE TRÅD! 

Gå laaange ture. Det hjalp her. En meget lang tur...var vikrelig smadret da je g kom hjem...plukveer kom straks efter og 2 dage efter havde jeg min dreng i mine arme

Håber det snart er din tur

Anmeld

5. maj 2012

Tanjadamgaard

Jeg sender en masse ve-støv til dig og håber på at det snart sker.  

Held og lykke herfra 

Anmeld

5. maj 2012

MyBigWish

Sender dig en masse vee-støv

Held og lykke  Håber der snart sker noget 

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

Puster en masse vestøv i din retninger, regner med at der snart følger en update med: jeg har født..!! 

God fødsel til dig. 

Anmeld

5. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
5. maj 2012

signe.

De plejer at sige en tur i IKEA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.