Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor-til-asta-09 skriver: Og er standen iorden?
Og er standen iorden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: nej har ikke andre spil da vi som sagt stort set ikke har brugt den, den fejler absolut intet, vil dog lige tjekke spillene i morgen for evt brugsridser
nej har ikke andre spil da vi som sagt stort set ikke har brugt den, den fejler absolut intet, vil dog lige tjekke spillene i morgen for evt brugsridser
Den hopper vi sgu på Hvad tror du porto bliver?
Mor-til-asta-09 skriver: Den hopper vi sgu på Hvad tror du porto bliver?
tanja. skriver: vejer den lige og så undersøger jeg post dk. hjemmeside
vejer den lige og så undersøger jeg post dk. hjemmeside
super duper
Mor-til-asta-09 skriver: super duper
tanja. skriver: Så vidt jeg kan se koster det 67 kr som pakke uden omdeling bliver det dyre betaler jeg det bare og billiger må jeg jo få dit kontonr ovs så du kan få penge retur
Så vidt jeg kan se koster det 67 kr som pakke uden omdeling bliver det dyre betaler jeg det bare og billiger må jeg jo få dit kontonr ovs så du kan få penge retur
Hvad betyder det når det er uden omdeling? så kommer der bare en lap i min postkasse, også skal jeg hente på posthuset eller?
Mor-til-asta-09 skriver: Hvad betyder det når det er uden omdeling? så kommer der bare en lap i min postkasse, også skal jeg hente på posthuset eller?
tanja. skriver: ja lige præcis
ja lige præcis
super. så gør vi det sådan sender du pb med konto nummer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128