Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja overskriften siger sig selv.
Nogle der ligger inde med sådan en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: ja det har jeg, men hvad tilbehør tænker du påHar 2 af de der kontroller ting og så er der wii play og wii sports til den af spil, den er fra dec.2010, ligger bare i sin kasse og samler støv da vi ikke bruger den
ja det har jeg, men hvad tilbehør tænker du påHar 2 af de der kontroller ting og så er der wii play og wii sports til den af spil, den er fra dec.2010, ligger bare i sin kasse og samler støv da vi ikke bruger den
Hvad er din mp? Er det 2 controller og 2 nonstick eller 1 af hver?
Mor-til-asta-09 skriver: Hvad er din mp? Er det 2 controller og 2 nonstick eller 1 af hver?
tanja. skriver: Det er 2 år de aflange fjernbetjenings dimser, kan tage billeder i aften når datteren sover af hvad der er med til denMp er 400 kr og så + porto hvis den skal sendes, bør i esbjerg
Det er 2 år de aflange fjernbetjenings dimser, kan tage billeder i aften når datteren sover af hvad der er med til denMp er 400 kr og så + porto hvis den skal sendes, bør i esbjerg
tanja. skriver: Der er wii play og wii sports med af spil og der var os sådan en anden dims man kan spille med så jeg, men her er billeder
Der er wii play og wii sports med af spil og der var os sådan en anden dims man kan spille med så jeg, men her er billeder
Og det skal du have 400pp for?
Mor-til-asta-09 skriver: Og det skal du have 400pp for?
tanja. skriver: jeps, vi har brugt den alt for lidt så det har været ren spild
jeps, vi har brugt den alt for lidt så det har været ren spild
Og du har ikke andre spil liggende eller tilbehør?
Og er standen iorden?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128