Hej, har I det godt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2009

ivfmarie

Det er tusind år og grønlangkål siden jeg har sådan på for alvor...
Jeg har bare alt mulig andet om ørerne lige nu, om med det gode vejr vi har nu, så er jeg altså bare næsten ikke indenfor.
Jeg får ind i mellem smuglæst lidt når jeg er på job, men der kan jeg ikke svare - pc'en dør når jeg trykker besvar!? (Jeg skal sikket bare slette cachen, eller hva det nu er det han plejer at bruge som standard-undskyldning...)

Jeg mangler at ønske tillykke til dem der skal lykønskes, at trøste dem der skal trøstes, at grine af dem der siger noget sjovt... Jeg mangler simpelthen min tid med jer!

Nå, der kommer nok tid igen engang... Håber I har det godt allesammen - jeg savner jer!

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Nadi

VI savner sgu også dig Marie Marie Marolle, så skønno at høre fra dig og at det er alvor den her gang

Men for at svare på din overskrift så har jeg det rigtig godt!

Anmeld

16. april 2009

ka li ja

hej marolle!

jeg savner også dig
håber du får tid til et babymøde, når der blir fastsat en dato. så jeg kan se dig der.

dejligt at hører at du har det godt.
og nej kender godt til det der med at tiden bare smutter. især nu vejret er så godt.
selvom jeg helt sikkert ikke er lige så aktiv som dig

kæmpe krammer fra mig

Anmeld

16. april 2009

birgittemarie

Hej lille Marie og dejligt at se dig på skrift igen.
Du er bestemt også savnet og det skal blive festligt, når du får lidt mere tid til at skrive igen!

Knus B

Anmeld

17. april 2009

Tynen

Neeeej, der var du jo!
Synes godt nok også det var lidt længe sidne vi havde hørt fra dig.

Håber at du snart får tid til at joine os lidt herinde, selvom det er svært når døgnet stadig ikke har fået flere timer.

Anmeld

17. april 2009

Ny mor

Nå, der er du! Godt med et livstegn - synes også det er 1000 år siden vi har "set" dig Kender godt det når man nærmest lever ude, så "glemmer" man lidt puteren......

kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.