Anonym skriver:
jeg har undret mig over dette!
Min mor ser mig helst tage en abort, og tænke på en uddannelse! MEN! jeg siger at det er et barn der er inde i mig, og jeg er knyttet til det lille menneske!! siger hun altid følgende!
det er ikke noget barn endnu! det er bare to celler der har delt sig. Der er ingenting endnu DER GØR AT DET ER NOGET FOSTER SOM SÅDAN! HVORFOR ER DET SÅ HUN ALTID KIGGER PÅ MIN MAVE?! HVIS IKKE DER ER NOGET? HVORFOR FANDEN GLOR HUN SÅ PÅ DEN!!!!? jeg skal ikke så meget med denne debat, men undrede mig bare over det, og måske kan nogle give mig et bud? synes bare det total dobbelmoralsk!
Jeg tror muligvis, hun også har det lidt vanskeligt nu, for du er jo hendes pige, og hun ønsker helt sikkert, at du skal leve et flot liv og undgå alle de store vanskelige ting, som f eks mange år med slid og spinken og sparen pga man fik børn før uddannelse. - Og så kan hun sikkert alligevel ikke lade være med at være nysgerrig og tænke på sit kommende barnebarn.
Den der hårde bemærkning kan godt være et fejlslagent forsøg på at gøre det nemmere for dig at vælge den løsning, som ville gøre din fremtid enklere. - men jeg tror bestemt ikke, at det betyder, at hun ikke kommer til at blive totaltforelsket i din baby!
Anmeld