Mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg har undret mig over dette!

Min mor ser mig helst tage en abort, og tænke på en uddannelse! MEN! jeg siger at det er et barn der er inde i mig, og jeg er knyttet til det lille menneske!! siger hun altid følgende!

det er ikke noget barn endnu! det er bare to celler der har delt sig. Der er ingenting endnu DER GØR AT DET ER NOGET FOSTER SOM SÅDAN! HVORFOR ER DET SÅ HUN ALTID KIGGER PÅ MIN MAVE?! HVIS IKKE DER ER NOGET? HVORFOR FANDEN GLOR HUN SÅ PÅ DEN!!!!? jeg skal ikke så meget med denne debat, men undrede mig bare over det, og måske kan nogle give mig et bud? synes bare det total dobbelmoralsk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

KM78

4. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg har undret mig over dette!

Min mor ser mig helst tage en abort, og tænke på en uddannelse! MEN! jeg siger at det er et barn der er inde i mig, og jeg er knyttet til det lille menneske!! siger hun altid følgende!

det er ikke noget barn endnu! det er bare to celler der har delt sig. Der er ingenting endnu DER GØR AT DET ER NOGET FOSTER SOM SÅDAN! HVORFOR ER DET SÅ HUN ALTID KIGGER PÅ MIN MAVE?! HVIS IKKE DER ER NOGET? HVORFOR FANDEN GLOR HUN SÅ PÅ DEN!!!!? jeg skal ikke så meget med denne debat, men undrede mig bare over det, og måske kan nogle give mig et bud? synes bare det total dobbelmoralsk!

Er du min søster?

Når din baby er født så bliver de bedre, de mormødre Min var en bitch, og det er ikke noget jeg siger fordi jeg var teenager og sur på hende. Hun gjorde og sagde ting som man ikke burde tilgive. Men hun er helt tosset med min baby nu, og jeg tror aldrig hun har været mere stolt af mig, og er sikker på at din mor nok skal komme til fornuft - om 7 måneders tid

Anmeld

4. maj 2012

Kofoed.

Ved ikke hvor langt du er, men det er faktisk først et foster 10+0, før der hedder det et embryo, altså lægelig set. Måske det er derfor? Men synes det lyder som en hård reaktion.

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Er du min søster?

Når din baby er født så bliver de bedre, de mormødre Min var en bitch, og det er ikke noget jeg siger fordi jeg var teenager og sur på hende. Hun gjorde og sagde ting som man ikke burde tilgive. Men hun er helt tosset med min baby nu, og jeg tror aldrig hun har været mere stolt af mig, og er sikker på at din mor nok skal komme til fornuft - om 7 måneders tid

nej det er jeg ikke

Anmeld

4. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

nej det er jeg ikke

Hvad jeg mente var at din mor næsten ordret lød som min

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Ved ikke hvor langt du er, men det er faktisk først et foster 10+0, før der hedder det et embryo, altså lægelig set. Måske det er derfor? Men synes det lyder som en hård reaktion.

jeg er præcis 10+0 i dag

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvad jeg mente var at din mor næsten ordret lød som min

uheldigt, lover at jeg ikke er en du kender

Anmeld

4. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

uheldigt, lover at jeg ikke er en du kender

Det kan jeg nok også leve med

Hun blev bedre

Anmeld

4. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

jeg er præcis 10+0 i dag

Og i har gennem tænkt det og snakket godt igennem? For så vil jeg ikke mene, at navn kan blande sig meget mere, hvis man altså er myndig (til sex), og bor ude. Bor man hjemme skal moren noget mere ind over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.