En gravid mave eller en tyk/fed mave bare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Piger jeg har lig brug for jeres råd.

Ligner min mave en gravid mave eller en mave der bare efterhånden har været for mad glad?

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg idag være 2+4.

Og jeg føler simpelthen at min mave springer i luften snart, den spænder og kan næsten ikke trækkes ind.

Hva siger i og hvornår ville i teste?

Det kan ligene begge dele men af at du kun skulle være 2+4 er du højst lige blevet befrugtet, da man jo tæller fra sidste menses første dag, så er du næppe så stor allerede... Men test 4 uger efter din sidste mens startede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Piger jeg har lig brug for jeres råd.

Ligner min mave en gravid mave eller en mave der bare efterhånden har været for mad glad?

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg idag være 2+4.

Og jeg føler simpelthen at min mave springer i luften snart, den spænder og kan næsten ikke trækkes ind.

Hva siger i og hvornår ville i teste?

Det kunne ligne en op til menstrations/ægløsnings / gravid/ madglad mave ... der er ikke andet at gøre end at vente.. 

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville klart vente med at teste indtil mens ik er kommet. Det vil sige om ca 2-3 uger! Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Det ligner en puste-op/vil-gerne-se-gravid-ud-mave og en meget svajende ryg. Sorry to say - men realiteterne er altså at man ikke ville kunne se det mindste endnu.

Anmeld

5. maj 2012

Becks

AnnaKJ skriver:

Det ligner en puste-op/vil-gerne-se-gravid-ud-mave og en meget svajende ryg. Sorry to say - men realiteterne er altså at man ikke ville kunne se det mindste endnu.

Jeg er enig her - Sorry TS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.