En gravid mave eller en tyk/fed mave bare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.329 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Anonym trådstarter

Piger jeg har lig brug for jeres råd.

Ligner min mave en gravid mave eller en mave der bare efterhånden har været for mad glad?

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg idag være 2+4.

Og jeg føler simpelthen at min mave springer i luften snart, den spænder og kan næsten ikke trækkes ind.

Hva siger i og hvornår ville i teste?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Ligner min mave en gravid mave eller en mave der bare efterhånden har været for mad glad?

Og jeg føler simpelthen at min mave springer i luften snart, den spænder og kan næsten ikke trækkes ind.

Man kan ikke se noget på maven allerede, er først længere henne, så den er vist bare mad glad

Anmeld

4. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Nægter simpelthen at tro på man kan se noget allerede

Anmeld

4. maj 2012

JH12

Som de andre skriver, jeg tror sku ikke helt på man kan se en gravid mave så tidligt..

Og jeg ville først teste ved 4+0

Anmeld

4. maj 2012

SukkerDronning

Den ser madglad ud hihi

Ej, det er jo ikke muligt at se at du skulle være gravid i 2+0, der er man faktisk ikke rigtig gravid, det er først nu ægget sætter sig fast.

Tag en test når du er 4+ et eller andet

Anmeld

4. maj 2012

lycly

Når man er 2+4 er man da dårligt blevet befrugtet endnu - eller også er ægget ved at sætte sig fast. Men uanset, så kan man ikke se noget så tidligt, og man kan oftest først teste og få et troværdigt resultat efter udebleven menstruation

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

LunaLykke skriver:

Når man er 2+4 er man da dårligt blevet befrugtet endnu - eller også er ægget ved at sætte sig fast. Men uanset, så kan man ikke se noget så tidligt, og man kan oftest først teste og få et troværdigt resultat efter udebleven menstruation

Anmeld

4. maj 2012

sarahb

Man er jo nærmest ikke gravid endnu når man er 2+4.
1 uge går med ens mens og så skal man liiiii ha æggeløsning først. Så nej jeg ser absolut ikke en gravid mave om den var flad, buler, er rund,hænger eller hvad den ville være. for det er ret umuligt.

Anmeld

4. maj 2012

Muhmi

Jeg er ked af at sige det, men du er jo faktisk ikke rigtig gravid endnu hvis det er at du bliver det... Så derfor er din livmoder slet ikke begyndt at udvide sig eller noget som helst endnu...

Desværre, så kan man ikke se at du har bule eller andet lige nu... Men det ser da ud til at blive en dejlig fremtidig hule

Jeg ville teste ved første dags udebleven menstruation.

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

Har samme kommentar, som de andre damer, men håber meget for dig, at du kan teste positiv om en go' uges tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.