Kønnet.. Nogen der har taget fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

JH12

Jeg har hørt om 2 tilfælde hvor de fik afvide de ventede det ene, og det andet kom ud..

og det har været et af hver tilfælde..

Men man kan være ca. 97 % sikker på man får det rigtige afvide til md scanningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

min kærestes yngste søn, de fik af vide der var 95% chance for en pige.. men det blev en dreng..

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

En studievenninde for 2 år siden fik af vide det blev en dreng, men der kom en pige, men ellers harjeg ikke hørt det i min omgangskreds før.

Anmeld

4. maj 2012

marius' mor

Jeg kender to der fik afvide at de ventede en pige og de fik drenge.. det var i 2010

Anmeld

4. maj 2012

kvinde84

Jeg kender en der fødte for ca 1 mdr siden, hun fik at vide at det var en pige (de har i forvejen 2 piger), men det viste sig så at være en dreng. Både forældre og syg.personale blev lidt lange i fjæset da "hun" kom til verden hehe  De havde også gjort alt klart til baby, vasket og strøget alt babytøjet fra de ældre søstre 

Har så også hørt om et par med 2 børn (pige og dreng), hvor de begge gange fik at vide de forkerte køn. De er i min mands og min svigerindes omgangskreds, men da jeg ikke har hørt det fra dem selv, så skal jeg ikke kunne sige om det passer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.