Kønnet.. Nogen der har taget fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Isaac's mor

Vi har fået kønnet at vide og de har sagt det blir en dreng (der var en lille tap, og vi så den jo ogs selv )

Men så spurgte min  kæreste mig lige før "Hva hvis nu de har taget fejl og det en pige der kommer ud?"

Også kom jeg til at tænke på... Er der mon nogen herinde der har prøvet hvor de har taget fejl?
Altså ikk for 20 år siden (da scanninger forhåbentlig er blevet bedre ) men sådan her inden for de sidste par år?

(Det skete faktisk for min mor, de troede min store søster var en dreng, men det er 28 snart 29 år siden nu, så synees ikk det gælder! )

Men fortæl fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Ditte-3

kikker lige med her siste gang fik vi a vide der var en dreng og jeg kunne også nemt se tappen og det var også en dreng men den her gang siger de det også er en dreng og er rigtig glad for det s men så ik selv tappen selv om jeg prøved meget s

Anmeld

4. maj 2012

LinLin

Min mors kusine fik for 4 år siden at vide hun ventede en pige, men det var altså en dreng der blev født (de havde fået det at vide til MD)

Anmeld

4. maj 2012

Ditte-3

DAs mor skriver:

Min mors kusine fik for 4 år siden at vide hun ventede en pige, men det var altså en dreng der blev født (de havde fået det at vide til MD)

tror også det nemmer at tag fejl af pigerne end drengene 

Anmeld

4. maj 2012

Isaac's mor

Ditte-3 skriver:

tror også det nemmer at tag fejl af pigerne end drengene 

Tjaaa, de burde vel ha set tappen?

Synes det er det samme som at sige man har set tappen også der kommer en pige

Anmeld

4. maj 2012

Ditte-3

har bare kun hørt om at piger bliver til dreng ik omvent

Anmeld

4. maj 2012

Flowers

Jeg blev burderet til en dreng, men er altså en pige

Anmeld

4. maj 2012

LinLin

Ditte-3 skriver:

har bare kun hørt om at piger bliver til dreng ik omvent

Emnet har været oppe et par gange før - og der er da nogle herinde der har oplevet det! altså dreng der viste sig at være pige

Anmeld

4. maj 2012

Eliza

Der er en lille skøn pige på 6 i "min" børnehave. (ikke så lille mere, puhh tiden går). hun var en dreng, men tappen var altså faldet af på vejen ud.. det er dog også eneste gang jeg har hørt om at dreng bliver til pige..

Anmeld

4. maj 2012

ekebiv

Sophie.Hammershøy skriver:

Vi har fået kønnet at vide og de har sagt det blir en dreng (der var en lille tap, og vi så den jo ogs selv )

Men så spurgte min  kæreste mig lige før "Hva hvis nu de har taget fejl og det en pige der kommer ud?"

Også kom jeg til at tænke på... Er der mon nogen herinde der har prøvet hvor de har taget fejl?
Altså ikk for 20 år siden (da scanninger forhåbentlig er blevet bedre ) men sådan her inden for de sidste par år?

(Det skete faktisk for min mor, de troede min store søster var en dreng, men det er 28 snart 29 år siden nu, så synees ikk det gælder! )

Men fortæl fortæl fortæl

Jeg har ikke selv ville kende kønnet så jeg har ingen personlige erfaringer men jeg lå på barselsgang med en i 2009 der havde fået af vide at det var en pige og der kom en dreng. Jeg har også hørt i Babysam at det sker oftere end man skulle tro at de har forældre eller bedsteforældre der er inde for at bytte garderoben til en anden farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.