Ny her inde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

RikkeAmalie

lillemor92 skriver:

Ja jeg fylder også 20 i næste månede.. Hvor dejligt jeg ikke er den eneste unge kvinde herinde såe... 

Det er også rigtig spændende når det er første graviditet... Hvad får du tiden til at gå med indtil din barsel? 

Det er rigtig dejligt at der er andre i min aldersgruppe

Det er helt vildt spænede det hele, nu hvor det er første graviditet !

Kan næsten ikke vente med at købe det hele, og gøre alt klar til den lille pige kommer

Jeg er midt i en sygmelding, grundet graviditets kvalme, så tiden føles som en evighed ! Hvad med dig, kan du få tiden til at gå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

OktoberMor

Ja det er meget spændende.. 

Jeg går pt på sosu grundforløb, men har begyndende bækken løsning, så jeg skal ned til lægen idag og be om en sygemelding... ;-( 

Anmeld

8. maj 2012

RikkeAmalie

lillemor92 skriver:

Ja det er meget spændende.. 

Jeg går pt på sosu grundforløb, men har begyndende bækken løsning, så jeg skal ned til lægen idag og be om en sygemelding... ;-( 

Puha, det er bestemt ikke rart at gå med :/Håber du får din sygmelding, så du kan få slappet af i bækkenet og ikke få mere ondt

Så du skal starte på sosu skolen næste år efter barslen?

Anmeld

8. maj 2012

Princesspigen

RikkeAmalie skriver:

Hej

Jeg hedder Rikke og er 20 år, er kommet lidt sent ind i alt det her, så prøver ihærdigt at sætte mig ind i det

Jeg er 16+6 i dag, og har termin d. 13/10. Jeg bor i en lille hyggelig lejlighed med min kæreste i Valby. Vi venter vores første barn, og er rigtig spændt på det hele. Glæder mig til at kunne følge nogle af jer andre i jeres rejse til at blive forældre (måske igen)

Vi har lige været til vores anden scanning, og fået afvide at vi venter en lille pige

Selvom der faktisk stod i den keniske kaldender at vi burde få en dreng.

Håber I alle har det rigtig godt og at jeres graviditet går perfekt

hej med dig og hjertelig velkommen til  

Anmeld

8. maj 2012

OktoberMor

RikkeAmalie skriver:

Puha, det er bestemt ikke rart at gå med :/Håber du får din sygmelding, så du kan få slappet af i bækkenet og ikke få mere ondt

Så du skal starte på sosu skolen næste år efter barslen?

Nej det er bestemt heller ikk rart, men jeg fik min sygemelding idag men skal desværre så stadig melde mig ud af skole og gøre mig ledig.. ;-( så de kan sagtens finde på at sende mig ud i alt muligt.. ;-( 

Nej det skal jeg ikke, sosu, var bare en nødplan da jeg ikke fik nogen elevplads i en butik, så efter barsel vil jeg søge arbejde i butik da det er min drøm.. ;-) 

Hvad skal du efter din barsel? Ved du det? 

Anmeld

8. maj 2012

RikkeAmalie

lillemor92 skriver:

Nej det er bestemt heller ikk rart, men jeg fik min sygemelding idag men skal desværre så stadig melde mig ud af skole og gøre mig ledig.. ;-( så de kan sagtens finde på at sende mig ud i alt muligt.. ;-( 

Nej det skal jeg ikke, sosu, var bare en nødplan da jeg ikke fik nogen elevplads i en butik, så efter barsel vil jeg søge arbejde i butik da det er min drøm.. ;-) 

Hvad skal du efter din barsel? Ved du det? 

Lyder rigtig godt at du har fået din sygmelding !

Jeg kommer selv ud af min sygmelding på torsdag, og skal starte på noget kursus (tvang af kommunen ) Men hvis man har en sygmelding, så må de ikke røre en Og specielt ikke når man er gravid, der er de meget søde til ikke at kaste en ud i alt muligt. Det er også mere begrænset hvad man kan lave Håber du får lov til at blive hjemme og få ro i kroppen

Jeg skal starte på sygeplejerskeskolen her næste år, var egentligt kommet ind i år, men måtte udskyde min start Sagde mit job op da jeg blev gravid, da jeg ikke kunne få en dagligdag til at hænge sammen til at starte med i graviditeten. Så valgte at stoppe hos dem, for ikke at belaste nogle

Har du taget en HG, og mangler bare elevpladsen?

Anmeld

9. maj 2012

Chili

RikkeAmalie skriver:

Hej

Jeg hedder Rikke og er 20 år, er kommet lidt sent ind i alt det her, så prøver ihærdigt at sætte mig ind i det

Jeg er 16+6 i dag, og har termin d. 13/10. Jeg bor i en lille hyggelig lejlighed med min kæreste i Valby. Vi venter vores første barn, og er rigtig spændt på det hele. Glæder mig til at kunne følge nogle af jer andre i jeres rejse til at blive forældre (måske igen)

Vi har lige været til vores anden scanning, og fået afvide at vi venter en lille pige

Selvom der faktisk stod i den keniske kaldender at vi burde få en dreng.

Håber I alle har det rigtig godt og at jeres graviditet går perfekt

Velkommen til fra mig også (;

Jeg er også 20, og bor i Hillerød, og tænker også at læse til sygeplejerske efter barsel (;

Anmeld

10. maj 2012

OktoberMor

RikkeAmalie skriver:

Lyder rigtig godt at du har fået din sygmelding !

Jeg kommer selv ud af min sygmelding på torsdag, og skal starte på noget kursus (tvang af kommunen ) Men hvis man har en sygmelding, så må de ikke røre en Og specielt ikke når man er gravid, der er de meget søde til ikke at kaste en ud i alt muligt. Det er også mere begrænset hvad man kan lave Håber du får lov til at blive hjemme og få ro i kroppen

Jeg skal starte på sygeplejerskeskolen her næste år, var egentligt kommet ind i år, men måtte udskyde min start Sagde mit job op da jeg blev gravid, da jeg ikke kunne få en dagligdag til at hænge sammen til at starte med i graviditeten. Så valgte at stoppe hos dem, for ikke at belaste nogle

Har du taget en HG, og mangler bare elevpladsen?

Ja det er rigtigt dejligt at jeg fik min sygemelding på plads. 

Men desværre bor jeg i en kommune der egentlig er pisse ligeglad med en og hvad man kan holde til, men nu må vi se hvad de siger når jeg tropper op og søger kontanthjælp... Var heldigvis ved JM igår, som sagde at hvis der blev problemer så skulle jeg bare skrive til hende så ville hun klare det..  Så håber da at det kommer til at gå godt. 

Okay, sygeplejerskeskole, det lyder også meget spændende, ja man blvier jo nød til at udskyde det når man ikke rigtigt har mulighed for at færdiggøre det. Ja Jeg har en HG, så mangler bare 2 år i lære. 

Anmeld

10. maj 2012

RikkeAmalie

Chili skriver:

Velkommen til fra mig også (;

Jeg er også 20, og bor i Hillerød, og tænker også at læse til sygeplejerske efter barsel (;

Ej hvor fedt ! Hvor vil du læse henne?

Anmeld

10. maj 2012

Rannvaen

Først, velkommen her til - Og wow, der er altså ret mange 20 årige herinde Bliver også 20 i denne måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.