Ny her inde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

RikkeAmalie

Hej

Jeg hedder Rikke og er 20 år, er kommet lidt sent ind i alt det her, så prøver ihærdigt at sætte mig ind i det

Jeg er 16+6 i dag, og har termin d. 13/10. Jeg bor i en lille hyggelig lejlighed med min kæreste i Valby. Vi venter vores første barn, og er rigtig spændt på det hele. Glæder mig til at kunne følge nogle af jer andre i jeres rejse til at blive forældre (måske igen)

Vi har lige været til vores anden scanning, og fået afvide at vi venter en lille pige

Selvom der faktisk stod i den keniske kaldender at vi burde få en dreng.

Håber I alle har det rigtig godt og at jeres graviditet går perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

piadas

Hej med dig!

Hyggeligt med flere i gruppen!

Hehe, den kinesiske kalender har ikke altid ret! Men tillykke med pigen alligevel!

Anmeld

5. maj 2012

RikkeAmalie

Mange tak

Ja, den holder ikke stik altid. Ved du endnu om I venter en pige eller dreng?

Anmeld

5. maj 2012

OktoberMor

Hej med dig. 

Ja velkommen her til, hvor er det dejligt med flere herinde, jeg glæder mig også meget til at lære dig at kende endnu mere, hvor dejligt med en lille pige. 

Anmeld

5. maj 2012

Amanda2

Hej med dig,  dejligt at have dig med på holdet 

Anmeld

5. maj 2012

piadas

RikkeAmalie skriver:

Mange tak

Ja, den holder ikke stik altid. Ved du endnu om I venter en pige eller dreng?

Ja, det er en lillebror, jeg ruger på! Vi snød og købte en kønsscanning for et par uger siden - jeg havde ikke tålmodighed til at vente til MD!

Den kinesiske kalender har forresten haft ret i alle mine 4 graviditeter pånær den første, hvor vi fik en dreng, men kalenderen sagde en pige!

Anmeld

7. maj 2012

RikkeAmalie

lillemor92 skriver:

Hej med dig. 

Ja velkommen her til, hvor er det dejligt med flere herinde, jeg glæder mig også meget til at lære dig at kende endnu mere, hvor dejligt med en lille pige. 

Hej

Mange gange i lige måde Kan se at du selv er lidt ung, jeg er lige fyldt 20, så det er dejligt ikke at være den eneste der er lidt ung her inde Synes det kan være lidt svært nogle gange at være så ung, og gravid

Anmeld

7. maj 2012

RikkeAmalie

piadas skriver:

Ja, det er en lillebror, jeg ruger på! Vi snød og købte en kønsscanning for et par uger siden - jeg havde ikke tålmodighed til at vente til MD!

Den kinesiske kalender har forresten haft ret i alle mine 4 graviditeter pånær den første, hvor vi fik en dreng, men kalenderen sagde en pige!

Stort tillykke med det

Vi købte også en privat scanning for at få afsløret kønnet, kunne simpelthen ikke holde spændingen ud !

Anmeld

7. maj 2012

RikkeAmalie

Amanda2 skriver:

Hej med dig,  dejligt at have dig med på holdet 

Mange tak

Anmeld

7. maj 2012

OktoberMor

RikkeAmalie skriver:

Hej

Mange gange i lige måde Kan se at du selv er lidt ung, jeg er lige fyldt 20, så det er dejligt ikke at være den eneste der er lidt ung her inde Synes det kan være lidt svært nogle gange at være så ung, og gravid

Ja jeg fylder også 20 i næste månede.. Hvor dejligt jeg ikke er den eneste unge kvinde herinde såe... 

Det er også rigtig spændende når det er første graviditet... Hvad får du tiden til at gå med indtil din barsel? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.