Vi har haft den her vane ca. 1 månede efter vi kom hjem fra sygehus, prøver det med sutten osv. siger aldrig noget når jeg går ind og giver hende sutten, og det forgår på samme måde hver aften, men nogen aftner, som f.eks i aften skreg hun i over 1 time tros hun var på arm, prøvet også at ligge mig i sengen med hende, men intet virket, det var over 1 time, til sidst tog jeg hende med ud i stuen (hvilket er meget imod det jeg "tror på" når dte gælder børne opdragelse, men kunne bare ikke mere, lagde mig på sofaen med hende ved siden af mig, og hun lagde sig til at slappe af, begyndte at pludre lidt mens hun lå og kigget på fjernsynet, ca. 15min. sener lægger jeg hende ind, og ligger pænt i 5 min. jeg går ind tilbyder hende flasken, hun tager noget at spise (for første gang i dag tog hun noget mad) og bang så sov hun...
Syntes dte er hårdt, og hvor end jeg er villig til at prøve alt kan jeg ikke lade hende ligge og græde (syntes dog ikke der er noget galt i den måde folk har beskrevet de har gjord hjvor det har virket) jeg kan bare ikke, for har fået at vide at det må man aldrig gøre ved et præmatur barn, men orker heller ikke de her lange skrige ture
Anmeld