Hvad skal et nyt medlem vide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Jupiter

Hej med jer :-)
For en uge siden erklærede min kæreste sig klar til projekt baby, og derfor er jeg her nu :-) Jeg har været klar længe, så nu kan vi ENDELIG gøre noget ved sagen!
Jeg har kigget lidt rundt i forum herinde, og synes der er en del "indforståede" udtryk - og tråde i det hele taget. Er der noget jeg bare SKAL vide for at blive en "rigtig del af klubben"? :-)
Er der nogle tråde som er gode at følge med i, eller nogle brugere som bare ved ALT? :-D
Håber på at lære nogle af jer søde mennesker at kende, og få en masse gode råd og samtaler herinde!
Vh Steffi           

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

An&Jo

Stlun07 skriver:

For en uge siden erklærede min kæreste sig klar til projekt baby, og derfor er jeg her nu :-) Jeg har været klar længe, så nu kan vi ENDELIG gøre noget ved sagen!
Jeg har kigget lidt rundt i forum herinde, og synes der er en del "indforståede" udtryk - og tråde i det hele taget. Er der noget jeg bare SKAL vide for at blive en "rigtig del af klubben"? :-)
Er der nogle tråde som er gode at følge med i, eller nogle brugere som bare ved ALT? :-D
Håber på at lære nogle af jer søde mennesker at kende, og få en masse gode råd og samtaler herinde!
Vh Steffi          

jamen velkommen til..

Håber du bliver glad for at være her, man kan godt blive lidt afhængig.. ;D

Men tror du bare skal være vedholdende, svare på tråde hvis du kan vel at mærke, og så ellers være åbensindet..

Der kan være nogle intriger her fra tid til anden, meeeen de går hurtigt over igen heldigvis.. er der noget du er i tvivl om, så har vi nogle rigtig søde admins til at klare sagen for dig..

Anmeld

4. maj 2012

MomInTheMaking

Stlun07 skriver:

Vh Steffi          

Hej. Og velkommen til.

Mit bedste råd er at bruge google funktionen herinde. Der kan du finde svar på stort set alle dine spørgsmål.

Du kan også på den måde finde en liste over de forskellige forkortelser der bliver brugt herinde, for lord knows der er mange af dem.

.. sidst vil jeg sige, tænk dig om inden du svare folk i debatter, ment på den måde at hvis det TS (trådstarter) skriver, provokere dig, så slå lige koldt vand i blodet før du svare. (overilede skriverier er tit den måde alle de der hønsegårds diskutioner begynder på. )

Endnu engang velkommen til og håber i har held med PB inden længe.

Anmeld

4. maj 2012

ano14316

Stlun07 skriver:

Vh Steffi          

Velkommen til..

Åhh hvor kan jeg huske at jeg også bare sad og tænkte "WHAT???" til nogen af de indlæg med mange forkortelser...

Men her kan du se hvad mange af dem betyder https://www.baby.dk/debat/109509pi1/ordet-er-frit/l iste-over-forkortelser-der-bruges-paa-baby-dk.aspx

Jeg håber du vil have glæde af siden!

Knus

Anmeld

4. maj 2012

Jupiter

Tak for svar alle sammen!

Det er herligt at føle sig velkommen!

Jeg kigger mig omkring og finder nok ud af det hele med jeres hjælp

Anmeld

4. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen til, og held og lykke med PB!

Anmeld

4. maj 2012

Jupiter

rikkeregnbue skriver:

Velkommen til, og held og lykke med PB!

Mange tak

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Velkommen til! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

LinLin

Velkommen til

Bare spring på!

Anmeld

4. maj 2012

twinboys

Hjertelig velkommen til... Og spørg endelig... Ingen dumme spørgsmål-...

MEN PAS PÅ.... denne side gør en afhængig

Håber du bliver glad for at være herinde...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.