Update på Kontrol på sygehuset idag. 16+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Juhuu er 16+0 idag! Var til kontrol på sygehuset sammen med farmand, og vi så den sødeste lille "Alien" ligge og boltre sig i min mave, og et nydeligt hjerte Haha .. grinte så meget, for kunne ikke lige se halsen kun fingrene og hovedet, det lignede lige Rayman fra det der spil til ps2 ,... og det lignede Bebs lavede en sejrs dans .. Bagefter skulle den lige brilliere med at vise os den kan Sutte på finger.. ..Super scanning.. Nu tror vi da efterhånden på det

ej hvor det bare fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Juhuu er 16+0 idag! Var til kontrol på sygehuset sammen med farmand, og vi så den sødeste lille "Alien" ligge og boltre sig i min mave, og et nydeligt hjerte Haha .. grinte så meget, for kunne ikke lige se halsen kun fingrene og hovedet, det lignede lige Rayman fra det der spil til ps2 ,... og det lignede Bebs lavede en sejrs dans .. Bagefter skulle den lige brilliere med at vise os den kan Sutte på finger.. ..Super scanning.. Nu tror vi da efterhånden på det

Ej søde, denne har ejg slet ikke set.. Hvor dejligt med en god kontrol..

Og ja, tro så på det. hihi..

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej søde, denne har ejg slet ikke set.. Hvor dejligt med en god kontrol..

Og ja, tro så på det. hihi..

ihhhh tak smukke! .. Hvordan går det med dig ? 

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Deggågå

ihhhh tak smukke! .. Hvordan går det med dig ? 

Det går fint søde.
Kom fint igennem dagen igar hvor vi skulle have været til md i 2. Graviditet. Idag er straks værre (termin i første graviditet). Men det sjal vi nok komme igennem også så vi kan komme videre. <3

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Det går fint søde.
Kom fint igennem dagen igar hvor vi skulle have været til md i 2. Graviditet. Idag er straks værre (termin i første graviditet). Men det sjal vi nok komme igennem også så vi kan komme videre. <3

åhh .. Ja kender godt de "mærke dage" ...  

Det skal nok gå det er jeg sikker på! 

Hvornår prøver i igen så ? ... 

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

åhh .. Ja kender godt de "mærke dage" ...  

Det skal nok gå det er jeg sikker på! 

Hvornår prøver i igen så ? ... 

Vi er lige gået i gang med at prøve igen. <3 Er på cd 10 (fik allerede min mens på dag 28 sidst. JUHUU, så satser på den ligger der fra nu).
Så vi skal snart under lagnerne.. Eneste minus er at manden ahr fået en fiber i ryggen og kan ikke fun i sengen. TSK! Så måske vi misser denne gang, men vi er ihvertfald igang. <3 SKØNT!!!!

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Vi er lige gået i gang med at prøve igen. <3 Er på cd 10 (fik allerede min mens på dag 28 sidst. JUHUU, så satser på den ligger der fra nu).
Så vi skal snart under lagnerne.. Eneste minus er at manden ahr fået en fiber i ryggen og kan ikke fun i sengen. TSK! Så måske vi misser denne gang, men vi er ihvertfald igang. <3 SKØNT!!!!

århhh .. Så må du op på ham og ligge en god pude i ryggen på ham bagefter ... Det skal nok lykkes .. Håber den er der  denne gang  og så skal den bare blive der! 

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

århhh .. Så må du op på ham og ligge en god pude i ryggen på ham bagefter ... Det skal nok lykkes .. Håber den er der  denne gang  og så skal den bare blive der! 

Haha, det vil han sku heller ikke. TSK. du kender mænd, de er jo lige ved at dø når de har ondt, eller det er min ihvertfald.
Men har da muligvis et par dage at løbe på, så vi xxxxx alt hvad vi kan. hehe.
Ved ikke hvornår æl er da jeg ikke tester denne måned, så det er lidt spændende.

Taaak.<3

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Haha, det vil han sku heller ikke. TSK. du kender mænd, de er jo lige ved at dø når de har ondt, eller det er min ihvertfald.
Men har da muligvis et par dage at løbe på, så vi xxxxx alt hvad vi kan. hehe.
Ved ikke hvornår æl er da jeg ikke tester denne måned, så det er lidt spændende.

Taaak.<3

Så må du give ham en god gang massage hver dag de næste 3 dage med en god olie .. så mon ikke det hjælper haha .. Ja de er lige ved at dø de mænd der haha

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Så må du give ham en god gang massage hver dag de næste 3 dage med en god olie .. så mon ikke det hjælper haha .. Ja de er lige ved at dø de mænd der haha

Ja det må jeg vist heller.. hihi.

Ja, det er forfærdeligt. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.