Update på Kontrol på sygehuset idag. 16+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Camillos

Juhuu er 16+0 idag! Var til kontrol på sygehuset sammen med farmand, og vi så den sødeste lille "Alien" ligge og boltre sig i min mave, og et nydeligt hjerte Haha .. grinte så meget, for kunne ikke lige se halsen kun fingrene og hovedet, det lignede lige Rayman fra det der spil til ps2 ,... og det lignede Bebs lavede en sejrs dans .. Bagefter skulle den lige brilliere med at vise os den kan Sutte på finger.. ..Super scanning.. Nu tror vi da efterhånden på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

M (:

Wauw, en stor oplevelse! Tillykke med at alt går så godt denne gang!

Anmeld

3. maj 2012

Camillos

M (: skriver:

Wauw, en stor oplevelse! Tillykke med at alt går så godt denne gang!

tusind tak søde.. Ja det er bare så fantastisk  

Anmeld

3. maj 2012

La´chrissen

Camillos skriver:

Juhuu er 16+0 idag! Var til kontrol på sygehuset sammen med farmand, og vi så den sødeste lille "Alien" ligge og boltre sig i min mave, og et nydeligt hjerte Haha .. grinte så meget, for kunne ikke lige se halsen kun fingrene og hovedet, det lignede lige Rayman fra det der spil til ps2 ,... og det lignede Bebs lavede en sejrs dans .. Bagefter skulle den lige brilliere med at vise os den kan Sutte på finger.. ..Super scanning.. Nu tror vi da efterhånden på det

Anmeld

3. maj 2012

Camillos

La´chrissen skriver:

Anmeld

3. maj 2012

MorDk

Ihh...

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse *SS*

Anmeld

3. maj 2012

WonderMOM

Camillos, hjertelig tillykke søde skat.. Hvor er jeg bare glad på dine vejne, finely er det din tur Håber virkelig alt går som det skal og du inden længe vil have din baby

Anmeld

4. maj 2012

Camillos

MorDk skriver:

Ihh...

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse *SS*

det var så lækkert og fantastisk .. havde aldrig troet det ville lykkes trods min unge alder , har vi prøvet i 5 år med 3 sa, og i GU . 

Men nu er vi over den kristiske periode .. 

Anmeld

4. maj 2012

Camillos

WonderMOM skriver:

Camillos, hjertelig tillykke søde skat.. Hvor er jeg bare glad på dine vejne, finely er det din tur Håber virkelig alt går som det skal og du inden længe vil have din baby

Taaaaark .. det skal nok gå nu, hvorfor skulle det ikke gå godt for mig, når det gør for så mange andre efter uge 12  

Jubii vi skal være forældre altså  Tusind tak hvor er du sød

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

En skøn update

Nu skal den lille bare vokse sig rigtig stor og stærk, men det lyder jo som om den har det helt fantastisk derinde Og ligner oven i købet en rigtig baby nu, hvor er det dejligt at det går så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.