Sove i barnevogn i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Chalala85

Hej smukke Jack ligger i body og enten tæppe om formiddagen og så en nusse klud middag og frem. Han står i skyggen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

RiUL skriver:

Okay, har i så overdækket på barnevognen?

jeg har en odder zip så det fungere ikke som alm vogne  men lynlåsen er ikke lukket til

Anmeld

3. maj 2012

RiUL

Chalala85 skriver:

Hej smukke Jack ligger i body og enten tæppe om formiddagen og så en nusse klud middag og frem. Han står i skyggen:-)

Så i bruger slet ikke dyne?

Anmeld

3. maj 2012

Tona

RiUL skriver:

Hej piger
Hvad sover jeres babyer i, i barnevognen i denne varme? Tænker hvor meget tøj? Og hvad giver i dem over sig? Dyne, tæppe, voksi?

Nu er min datter et MEGET varmt barn, men hun sov i dag i følgende:

Alm. tøj og så ikke andet. Hun havde et tæppe lagt langs med siden af sig, men kun fordi hun gerne vil holde om det, for det lå ikke rigtig over hende. Den der "flap" på barnevognen som man lukker hen over benene på barnet havde jeg også pillet af

Anmeld

3. maj 2012

Jonatansmor

RiUL skriver:

Hej piger
Hvad sover jeres babyer i, i barnevognen i denne varme? Tænker hvor meget tøj? Og hvad giver i dem over sig? Dyne, tæppe, voksi?

Her står drengen i skygge og han er et varmt barn.

Han har sovet i hans eget tøj siden marts, godt og vel. Han får sin dyne over sig, sin bamse og flappen på barnevognen.

Som det bliver varmere, tager vi bukser af, så trøje, så flappen på barnevognen og de rigtigt varme dage sover han i body og et tæppe

Anmeld

3. maj 2012

Chalala85

RiUL skriver:

Så i bruger slet ikke dyne?

Nej ikke i varmen, han havde den på sov uroligt og var helt svedig nor han kom op. Efter han fik tæppe sover han længere og bedre og er ikke svedig :-)

Anmeld

3. maj 2012

Mivsen

Carl-Emil's mor skriver:

kort ærmet body, tyndesokker og et dynebetræk uden dyne i

og han er RIGELIGT varm når jeg tager ham op...

men han er også et meget meget meget varmt barn så gav jeg ham det mindste mere på ville han koge totalt :/ også ligger han med sine to bamser som han putter hovedet helt ind i

Helt det samme her

Anmeld

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mivsen skriver:

Helt det samme her

åååååh dejligt at læse

folk glor normalt som om man er fra månen når man siger det  og idag da vi skulle på hospitalet havde han bare en kort ærmet polo og shorts og han var SÅ stjerne-varm at jeg var nødt til at tage bukserne af og folk gloede som var det cirkus

Anmeld

3. maj 2012

morethanperfect

I dag da Oscar var i Dagpleje , sov han i kortærmet body og så sin dyne .. Han har en vinterdyne endnu , så derfor en kort ærmet ..
Han svedede alligevel da hun tog ham op  

Anmeld

4. maj 2012

RiUL

Chalala85 skriver:

Nej ikke i varmen, han havde den på sov uroligt og var helt svedig nor han kom op. Efter han fik tæppe sover han længere og bedre og er ikke svedig :-)

Tak for dit svar, smukke
Tror jeg giver Oliver aaaalt for meget på i vognen, er bare bange for han ligger og blir kold
Håber at I har det dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.