Sove i barnevogn i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

RiUL

Hej piger
Hvad sover jeres babyer i, i barnevognen i denne varme? Tænker hvor meget tøj? Og hvad giver i dem over sig? Dyne, tæppe, voksi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

RiUL skriver:

Hej piger
Hvad sover jeres babyer i, i barnevognen i denne varme? Tænker hvor meget tøj? Og hvad giver i dem over sig? Dyne, tæppe, voksi?

kort ærmet body, tyndesokker og et dynebetræk uden dyne i

og han er RIGELIGT varm når jeg tager ham op...

men han er også et meget meget meget varmt barn så gav jeg ham det mindste mere på ville han koge totalt :/ også ligger han med sine to bamser som han putter hovedet helt ind i

Anmeld

3. maj 2012

sabrina89

RiUL skriver:

Hej piger

Freja sover i L. body og L bukser (ligesom hun har på når hun er vågen) Og så dynen, jeg har så taget overdækket af barnevogne og så står hun i skygge (grund til jeg ikke tager noget tøj af hende er at hun sparker dynen af)

Anmeld

3. maj 2012

RiUL

sabrina89 skriver:

Freja sover i L. body og L bukser (ligesom hun har på når hun er vågen) Og så dynen, jeg har så taget overdækket af barnevogne og så står hun i skygge (grund til jeg ikke tager noget tøj af hende er at hun sparker dynen af)

Okay, vi har stadig vores drømmepose i brug, men den har også stået åben i dag
Overvejede at lade Oliver ligge i bare ben, men var bange for han blev for kold.

Anmeld

3. maj 2012

MelikkazMoar

RiUL skriver:

Hej piger

melikka sover i sådan en hj. syet soveposedragt, som er tynd.. og så kun med alm tøj indenunder..   og nogle gange med dyne over andre gange uden..

til den tidlige søvn, har hun hue på..

Anmeld

3. maj 2012

RiUL

Carl-Emil's mor skriver:

kort ærmet body, tyndesokker og et dynebetræk uden dyne i

og han er RIGELIGT varm når jeg tager ham op...

men han er også et meget meget meget varmt barn så gav jeg ham det mindste mere på ville han koge totalt :/ også ligger han med sine to bamser som han putter hovedet helt ind i

Okay, har i så overdækket på barnevognen?

Anmeld

3. maj 2012

RiUL

MelikkazMoar skriver:

melikka sover i sådan en hj. syet soveposedragt, som er tynd.. og så kun med alm tøj indenunder..   og nogle gange med dyne over andre gange uden..

til den tidlige søvn, har hun hue på..

Smart med den sovepose
Jeg er bare bange for at Oliver blir kold, for synes stadig det er små koldt i skyggen når det blæser lidt

Anmeld

3. maj 2012

MelikkazMoar

RiUL skriver:

Smart med den sovepose
Jeg er bare bange for at Oliver blir kold, for synes stadig det er små koldt i skyggen når det blæser lidt

når melikka er hjemme kigger jeg også ofte til hende, og lige tager en 'stikprøve' at hvor varm eller kold hun er

Anmeld

3. maj 2012

sabrina89

RiUL skriver:

Okay, vi har stadig vores drømmepose i brug, men den har også stået åben i dag
Overvejede at lade Oliver ligge i bare ben, men var bange for han blev for kold.

Den pakkede vi væk for ca. halvanden mdr siden, Freja har altid kun sovet i L. body i drømmeposen og kogte når hun kom op

Anmeld

3. maj 2012

RiUL

sabrina89 skriver:

Den pakkede vi væk for ca. halvanden mdr siden, Freja har altid kun sovet i L. body i drømmeposen og kogte når hun kom op

Okay, så kan jeg vel godt ligge ham i bare ben i den fremover?
Er bare fordi jeg bruger drømmeposen til at ha ham med rundt i når jeg er oppe og træne, så kan næsten ikke undvære den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.